שיא גינס חדש? היילי ביבר ושמלת המיני הקצרה ביותר בעולם

ג׳סטין והיילי ביבר יצאו לארוחת ערב בבוורלי הילס, והיילי החליטה שזו הזדמנות מצוינת להזכיר לעולם איך נראות רגליים של סופרמודל, בשמלה קצרה באווירת אייטיז. עפנו על כל הלוק. כרגיל

מאת  | ‏ 25 אוגוסט 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Hailey Bieber News (@newshaileybieber)

אנחנו באמת לא צריכות הרבה בשביל להנות, תנו לנו אאוטפיט אחד בשבוע של היילי ביבר ואנחנו מלאות בנחת. למזלנו, ממש אין מחסור בתמונות כאלה. אם היילי לא מעלה תמונות רותחות בעצמה, צלמי הפפראצי כבר ידאגו לצלם אותה יוצאת לסידורים או לדייט עם ג׳סטין, ובמקרה של היילי כל תמונה היא אירוע אופנתי.

אז מה היא לבשה הפעם? ג׳סטין והיילי יצאו לארוחת ערב בבוורלי הילס, והיילי החליטה שזו הזדמנות מצוינת להזכיר לעולם איך נראות רגליים של סופרמודל, בשמלה קצרה באווירת אייטיז, נעלי עקב שהם הכלאה חכמה בין נעלי סירה קלאסיות לסנדלים ותיק ירוק בוהק כדי להוסיף נגיעה של צבע.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @celebritycandids_

השמלה הקצרה, עם פרינט פרחוני בשחור ולבן, שרוולים תפוחים ופרח קטן בצד המחשוף המרובע, שייכת למעצבת אלסנדרה ריץ׳, נעלי העקב המעולות הן של ג׳יאנביטו רוסי ואת הפאוץ׳ הירוק של בוטגה ונטה בלתי אפשרי שלא לזהות בשלב הזה. אגב, היילי הצטלמה איתו כבר בעבר, ולא רק איתו – יש לה את אותו הפאוץ׳ בצבעים אחרים, ויש לה גם עוד כמה תיקים של בוטגה ונטה מהקולקציות האחרון באותו גוון ירוק בוהק.

נגיד מילה גם על ג׳סטין, שאולי היה יכול להיות כוכב הסטייל בזוגיות הזאת אם הוא היה נשוי לאישה אחרת. הוא לבש מכנסיים שחורים, חולצה צבעונית פתוחה מעל גופייה לבנה ואת אחד הדגמים הפופולריים ביותר של נייקי כרגע בצבעי לבן וירוק, שקרצו לתיק של היילי. אולי היינו מוותרות על השרשרת או כובע המצחייה ההפוך שלו, אבל כזוג הם מקבלים אצלנו ציון גבוה מאוד על ההופעה הזאת.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @jdb.belieberscrew

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Justin Famed (@justinfamed)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ayaaninam (@jusxton)

השאירו תגובה