"זו בדיחה?": העוקבים ממש לא אהבו את שיתוף הפעולה של קלואי עם Shein

אימפריית האופנה המהירה והזולה מבית עלי אקספרס מעוררת רגשות מעורבים למדי בתעשיית האופנה וצרכניה, ודוגמה טובה לכך אפשר למצוא בתגובות הקשות לפוסט האחרון של קלואי קרדשיאן - בו חשפה את שיתוף הפעולה החדש שלה עם האתר

מאת  | ‏ 19 אוגוסט 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Khloé Kardashian (@khloekardashian)

כשמדברים על בנות הקרדשיאנס, רשת סינית זולה היא לא בדיוק הדבר הראשון שעולה לראש. אבל היום קלואי קרדשיאן הודיעה שהיא חוברת ל-Shein, האתר הפופולרי והאהוב במיוחד על הישראליות, ותהיה שופטת בתחרות עיצוב שהם מקיימים.

"אני כל כך מתרגשת", כתבה קלואי בפוסט ההכרזה על שיתוף הפעולה, ופירטה שהיא בעצם תשפוט את חמשת המעצבים שהגיעו לשלב האחרון בתחרות. התחרות היא יוזמה של האתר כחלק מתוכנית אינקובטור, שמאפשרת למעצב או המעצבת שזוכים בתחרות לעצב קולקציה עבור ובשיתוף עם Shein שתימכר באתר. על הדרך היא פינקה את העוקבים שלה ב-20% הנחה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by SHEIN.COM (@sheinofficial)

למרות שמטרת התחרות היא לתת הזדמנות ענקית למעצבים צעירים, הרבה מהעוקבים של קלואי ממש לא שוכחים או סולחים ל-Shein על כך שבשגרה הם לא רק שלא נותנים במה למעצבים צעירים, אלא גם נוטים למכור חיקויים של העיצובים שלהם (מגמה גורפת בעולם אתרי האופנה הזולים, יש לציין, ולא משהו שייחודי ל-Shein).

"זו בדיחה? אחרי ששיאין העתיקו ממעצבים קטנים", כתבה לה עוקבת אחת, ואחרים הוסיפו הערות באותה הרוח: "זה אחד ממותגי האופנה המהירה הכי לא מוסריים שקיימים", "הם לא גונבים עיצובים?", "הבגדים שלהם זולים ולא מחמיאים!". תגובות נוספות מחו על תנאי ההעסקה של שיאין: "לא חשבתי שתתמכי בעסק שגונב רעיונות מיוצרים קטנים וגם משלם נורא לעובדים שלו ומספק תנאי עבודה איומים. חשבתי עליך דברים יותר טובים", כתבה עוקבת אחת ואחר הוסיף "הם משתמשים בסדנאות יזע, קלואי. את יודעת את זה".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Khloé Kardashian (@khloekardashian)

למרות שקלואי לרוב עונה לעוקבים שיוצאים נגדה, היא עושה את זה בעיקר כשמדובר בהערות על חייה האישיים, פחות בתגובות שיוצאות נגד הקידומים המסחריים שלה. גם הפעם היא החליטה להתעלם מהתגובות, לפחות בינתיים, ונראה ששיתוף הפעולה הזה יצא לפועל למרות המחאה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Khloé Kardashian (@khloekardashian)

השאירו תגובה