מהארמון לסוואנה: מה לעזאזל עובר על הנסיכה שרלין ממונקו?

הנסיכה שרלין, אחת מבנות המלוכה האלגנטיות ומלאות השיק בעולם, העלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונה מאוד לא אופיינית למעמדה, בה פניה מרוחות באיפור שחור כבד כשהיא לובשת גופיה ותכשיטי גוף. מדובר בחלק מקמפיין למען חיות הבר באפריקה, אבל שמועות על פרידה ואפילו בריחה מארצה כבר על הפרק

מאת  | ‏ 11 אוגוסט 2021

בכל הנוגע לבנות מלוכה לא שגרתיות, לרוב בית המלוכה הבריטי מאפיל על כל השאר. הנסיכה דיאנה ומייגן מרקל הן כמובן השמות הראשונים שקופצים לראש, אבל גם למונקו יש בת מלוכה מאוד מעניינת שלא מדברים עליה מספיק – הנסיכה שרלין.

שרלין, שהצטרפה לבית המלוכה לאחר נישואיה לנסיך אלברט, היא אישה מסקרנת ומרשימה במיוחד. היא גבוהה (1.77 מ'), יפהפייה, בעלת סטייל מרגש וגזרה שנשמרה מהעבר שלה כשחיינית אולימפית. היא נולדה בזימבבואה וגדלה בדרום אפריקה, וכמו רוב אנשי בתי המלוכה העולמיים, גם היא עוסקת בצדקה ונוטה לתמוך בארגונים הומניטריים שונים, בעיקר כאלה שעוזרים לילדים ממעמד סוציו-אקונומי נמוך.

בפעם האחרונה ששמענו עליה זה היה בעקבות תספורת הגלאח הלא שגרתית שאימצה לעצמה, אבל בחודשים האחרונים הנסיכה מקדישה את כל כולה לארגון חדש שהקימה במטרה להילחם בציד לא חוקי של חיות. הארגון מתמקד בציד הקרנפים הבלתי חוקי באפריקה, שמזין תעשייה שלמה של סחר בקרניים שלהם ודלדל את אוכלוסיית הקרנפים באופן משמעותי.

השבוע, כחלק מהקמפיין להצלת הקרנפים, שרלין העלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונה חדשה ומאוד לא אופיינית למעמדה. היא נראית בה בשחור-לבן, עדיין עם התספורת הקצרה שעוררה סערה, לבושה בגופייה שחורה ועליה מעין שרשרת גוף עצומה, עם איפור שחור מרוח מסביב לעיניים והיד על האף. בתמונות נוספות שהעלתה לאחרונה הנסיכה לבושה בבגדי הסוואה ומלווה את היחידה למלחמה בציד הלא חוקי בדרום אפריקה.

על פי הדיווחים שרלין נמצאת בארץ מולדתה כבר מאז ינואר, בעוד הנסיך אלברט ושני ילדיהם הקטנים נשארו מאחור במונקו. הסיבה הרשמית היא מחלת סינוסים ממנה סובלת הנסיכה, שמונעת ממנה לטוס בחזרה אל הארמון, אבל לאור ההיעדרות הממושכת עולות ברחבי העולם תהיות וספקולציות אודות משבר בנישואים, פרידה ואפילו בריחה. האם למעשה מדובר בנסיכה הבאה שתעשה אקזיט מבית המלוכה?

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Hello Monaco magazine (@hello_monaco)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Monaco Tribune (@monacotribune)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Royal Families (@royallfamilies)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Monaco Life (@monacolife_)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Valerie B. (@onlyvaleriebee)

השאירו תגובה