תזכרו שאמרנו: קולקציית התכשיטים הזאת המציאה טרנד היסטרי

בפנדורה תמיד ידעו להתאים את עצמם היטב לעידן הסטורי - כלומר, לאפשר לכל אחת לספר את הסיפור שלה, בדרך שלה ובאמצעות הטעם הייחודי שלה. כל זה מגיע עכשיו לשיא עם אפשרויות חדשות ומקוריות לשילוב הצ'ארמס המפורסמים בלוק הטרנדי של הרגע

מאת  | ‏ 11 אוגוסט 2021

עגילי חישוק לנצח (צילום: יח"צ חו"ל)

רעיון שכבש אותנו. קיים בחנויות (צילום: יח"צ חו"ל)

לא מופרך להניח כי כל מי שאי פעם התגלגל לידיה צ'ארמ של פנדורה לא הסתפקה באחד, ואף הבינה באותו רגע שזו תחילתו הבלתי נמנעת של אוסף, של סיפור. במקרה הזה, לא נטרח לשכנע את המשוכנעות. לאור הקולקציה החדשה של מותג התכשיטים האהוב, מתבקש דווקא להדביק באובססיה את מי שטרם התחילה לדבר את שפת הפנדורה האישית שלה.

"פרסונליזציה" היא מילת הזהב בשוק העכשווי, ולא קשה להבין למה: בעומק השפע, הזמינות וריבוי הטרנדים, השאיפה העיקרית של הפאשניסטה הממוצעת היא להצליח לשלב נגיעות מדויקות של הטעם והסגנון הייחודיים לה בלוק המעודכן שלה. התכשיטים החדשים של פנדורה מאפשרים בדיוק את זה.

חישוקים לנצח (צילום: יח"צ חו"ל)

חישוקים לנצח (צילום: יח"צ חו"ל)

אותנו כבשה קודם כל האופציה לענוד את הצ'ארמס כעגילי חישוק: תכשיט אלמותי שלעולם לא ייצא מהאופנה, בשילוב האלמנט שמדליק אותך באותו רגע. אבל מה שבאמת לא עומד לצאת לנו מהראש בקרוב הוא הרעיון של "תכשיטי מכנסיים". מה שקראתן.  מדובר בחישוקים כסופים שנתלים על לולאת החגורה של הג'ינס, ובהם אפשר ורצוי כמובן לשלב צ'ארמס לטובת לוק חד-פעמי ואינדיבידואלי להפליא. תזכרו שאמרנו: יש כאן טרנד בהתהוות.

לאלה נוספות, כמובן, הקלאסיקות האהובות – ובתוכן כמה טבעות מלכותיות שעשו לנו עיניים, ועגילי זהב מטריפים שאנחנו חייבות על האוזניים. אם אתן עדיין פה ולא באתר, קודם כל תודה על ההקשבה, ועכשיו עשו לעצמכן טובה.

תגידו שזה לא היסטרי (צילום: יח"צ חו"ל)

תגידו שזה לא היסטרי (צילום: יח"צ חו"ל)

להפוך את התיק שלכן לעוד יותר שלכן (צילום: יח"צ חו"ל)

להפוך את התיק שלכן לעוד יותר שלכן (צילום: יח"צ חו"ל)

גם שרשראות חישוק הן דיבור חזק (צילום: יח"צ חו"ל)

גם שרשראות חישוק הן דיבור חזק (צילום: יח"צ חו"ל)

קולקציה לסטורי (צילום: יח"צ חו"ל)

קולקציה לסטורי. קיים בחנויות (צילום: יח"צ חו"ל)

מפתח ללב שלנו (צילום: יח"צ חו"ל)

מפתח ללב שלנו (צילום: יח"צ חו"ל)

השאירו תגובה