שתי טיפות שאנל: שי מיקה חושפת מה באמת קורה בארון של הסלבס

הכלה לעתיד, שי מיקה, העלתה לאינסטגרם אלבום עם הכיתוב ״מפורסמים בישראל vs מפורסמים בעולם״, ובפתיחתו תמונה שלה עומדת על רקע ארון תיקים עמוס. הכל נראה מעורר קנאה – עד שגוללים לתמונה הבאה

מאת  | ‏ 3 אוגוסט 2021

שיקה מיקה מציגה את האמת מאחורי הסלבס המקומיים ועושה את זה בהומור עצמי ואנרגיות טובות (צילום: אינסטגרם Shay Mika)

שי מיקה מציגה את האמת ועושה את זה בהומור עצמי ואנרגיות טובות (צילום: אינסטגרם Shay Mika)

ישראל מלאה בנשים יפות – סלבס, דוגמניות, משפיעניות, שחקניות וכוכבות פופ. לא חסר. אבל אלא אם את גל גדות, או אולי נועה קירל, סביר שהחיים של המפורסמת הישראלית הממוצעת עדיין שונים יחסית לאנשים שזכו לתהילה בינלאומית. השבוע, שי מיקה נתנה לנו הצצה מקרוב להבדל המשמעותי.

בוגרת ״האח הגדול״ העלתה אלבום תמונות לאינסטגרם עם הכיתוב ״מפורסמים בישראל vs מפורסמים בעולם״, עם תמונה פותחת שלה עומדת על רקע ארון התיקים העמוס שלה בחולצת קרופ לבנה עם ג׳ינס. שי מיקה נראית מדהים בתמונה וערימת התיקים בהחלט נראים מעוררי קנאה – עד שגוללים לתמונה הבאה.

״שתי טיפות שאנל ממי״, כתבה שי מיקה ותייגה את קיארה (צילום: אינסטגרם Chiara Ferragni)

״שתי טיפות שאנל ממי״, כתבה שי מיקה ותייגה את קיארה (צילום: אינסטגרם Chiara Ferragni)

בתמונה השנייה נראית קיארה פראני בפוזה דומה – מצטלמת על רקע חדר הארונות שלה בחולצת קרופ לבנה עם ג׳ינס, נראית גם היא מדהים אבל התמונה מאחוריה מעט שונה. כמה שונה? הבדל של כמה עשרות תיקי שאנל.

״שתי טיפות שאנל ממי״, כתבה שי מיקה ותייגה את האינפלואנסרית הגדולה בעולם האופנה, כשברור שהפוסט כולו ברוח מבודחת ואין ספק ששי מיקה לגמרי שמחה בחלקה גם בלי ערימה של שאנלים. אמנם קשה להסתכל על התמונה הזאת ולא לחשוק באוסף התיקים הזה, אבל חשוב לזכור שסביר מאוד להניח שאת רובו קיארה קיבלה במתנה, כי מי באמת צריכה לרכוש כל כך הרבה תיקי שאנל? עכשיו רק נותרת שאלה אחת ברומו של עולם – האם מספר תיקי השאנל של קיארה עולה על מספר תיקי הבירקין של קארדי בי ובנות הקרדשיאן?

ארון התיקים של שי מיקה. לא כולו מלא שאנלים אבל הוא בהחלט מפואר (צילום: אינסטגרם Shay Mika)

ארון התיקים של שי מיקה. לא כולו מלא שאנלים, אבל בהחלט מפואר (צילום: אינסטגרם Shay Mika)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Shay Mika (@shaymika)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Shay Mika (@shaymika)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Shay Mika (@shaymika)

השאירו תגובה