הכי תיכוניסטית: ג'יי לו נתפסה עם שרשרת שאסור לפספס

אכן לא פספסנו, כפי שהיא כנראה ידעה היטב שיקרה כשבחרה לענוד את המחווה הרומנטית המוגזמת הזאת לבן אפלק. רק חבל שזה כמעט הסיח את דעתנו משמלת המיני המושלמת שלה (אבל רק כמעט)

מאת  | ‏ 27 יולי 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Reformation (@reformation)

הסיבוב הראשון של הזוגיות בין ג׳ניפר לופז לבין אפלק, אי שם לפני כמעט 20 שנה, היה מלא בריגושים בפני עצמו. הם היו האובססיה של הפפראצי, הזוג הכי יפה על השטיח האדום, והחתונה שלהם, שלא קרתה בסופו של דבר, הייתה אמורה להיות אירוע העשור בהוליווד. מי בכלל חשב שנקבל סיבוב שני של כל היופי הזה?

עד השבוע האחרון, בן וג׳ן עוד שמרו על שקט יחסי. כלומר, הם נצפו בפומבי בלא מעט הזדמנויות וממש לא טרחו להסתיר את הקאמבק מהצלמים שעקבו אחריהם, אבל כשג׳יי לו נשאלה על בן בראיונות היא בחרה לשתוק ולהתחמק, וברשתות החברתיות לא היה שום אישור רשמי מצדם על הקשר.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ben affleck (@bennifer_02)

כל זה השתנה כשהשניים טסו לצרפת לחגוג את יום ההולדת של ג׳יי לו, והחליטו לזרום עד הסוף עם ההתלהבות הפומבית מהקאמבק הרומנטי הכי מרגש שידענו. הזרימה הזאת התחילה, כמובן, עם תמונה של השניים מתנשקים בלהט, שג׳ניפר העלתה כחלק מפוסט חגיגות יום ההולדת שלה, והמשיכה עם עוד תמונות פפראצי לוהטות, כשהשיא היה שיחזור כמעט מדויק של הסצנה מהקליפ "Jenny from the Block", בה בן מלטף את ישבנה של ג׳ן כשהם מבלים ביחד על יאכטה.

כאן כבר היה ברור שבני הזוג יודעים בדיוק מה הם עושים. אין לנו ספק שהקשר הרומנטי המחודש הוא אמיתי, אבל התמונה הזאת הבהירה שהשניים גם לגמרי מתכוונים לחלוב את העניין הציבורי לטובתם.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ben affleck (@bennifer_02)

ועכשיו לופז עושה מהלך נוסף שברור לה שיטריף את הצלמים, אתרי הרכילות וכמובן את הקהל: אתמול היא צולמה בסיבוב שופינג במונקו, כשהיא לובשת שמלת מיני לבנה של ריפורמיישן, כפכפי אצבע, תיק לבן של ולנטינו, כובע בוקרים, מסכת פנים פרחונית ו… שרשרת עם שלוש אותיות חשובות – B-E-N.

היא אמנם חגגה השבוע 52, אבל די חמוד לראות אותה מסתובבת עם השם של אהובה על הצוואר כאילו עדיין לא סיימה תיכון. האם הזוגיות הזאת תחזיק יותר משנתיים הפעם? לא בטוח, אבל בינתיים אנחנו מתכוונות להנות מכל רגע.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@bennifer_02)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Dwome (@dwomestore)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@bennifer_02)

 

השאירו תגובה