כונס נכסים, גרסת הקוטור: כך תשיגו פריטי מעצבים בהנחות ענק

מתברר כי לקבוצת עלי-באבא יש אתר מכירות פומביות ובו מוצעים בגדי מעצבים, תכשיטים, נעליים ותיקי יוקרה שהוחרמו בסין בעקבות פשיטת רגל או פשיעה. הוא אמנם לא מאוד ידידותי למשתמש, אבל אם תהיו ממוקדים תוכלו למצוא בו פריטים של מותגי-על בהנחה משמעותית

מאת  | ‏ 26 יולי 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Gucci Official (@gucci)

תהיתם פעם מה קורה לכל מוצרי היוקרה של פושעי הצווארון הלבן העשירים או אלה שפושטים את הרגל והחפצים שלהם מוחרמים על ידי הבנקים? ובכן, רבים מהם מוצעים למכירה פומבית, ובימים אלה ממש תוכלו למצוא באתר הסיני אלי באבא פריטים כמו תיקי בירקין של הרמס בהנחות משמעותיות.

לאתר המכירות הפומביות של פריטים שהוחרמו מסיבות משפטיות מבית עלי-באבא קוראים Sifa Paimai, ובו אפשר לעשות בידינג אפילו על מכוניות יוקרה, דירות, רהיטים, תכשיטים וכמובן פריטי אופנה רבים לנשים ולגברים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Cartier Official (@cartier)

יש לציין שהאתר לא בדיוק נוח או ידידותי למשתמש, אבל אם אתם מחפשים פריט יוקרה ספציפי כנראה שהסבלנות תשתלם לכם, אם כי יש לציין שגם אחרי הנחה, מדובר במחירים גבוהים. באתר נמצאים מותגים כמו גוצ'י, דולצ'ה וגבאנה, דיור, לואי ויטון, ארמאני ועוד, כשהמותג הפופולרי ביותר בו הוא הרמס, ובעיקר תיקים ואביזרים מדגמי בירקין וקלי. רוב הפריטים מגיעים עם הוכחה להיותם אותנטיים, אבל האתר מסיר אחריות לגבי זיופים שעלולים לצוץ בו.

לגבי המחירים, כאמור לא צריך לצפות למחירי זארה, אבל באופן יחסי מדובר בהוזלה משמעותית. עניבה ורודה של הרמס, למשל, נמכרה שם בסכום של 450 שקלים לאחר שהוגשו חמש הצעות מחיר, ובצד השני של הסקאלה נמצא שם תיק בירקין הימאליה לבן, שנמכר למרבה במחיר בסכום של 208,000 שקלים "בלבד". הדגם הספציפי הזה נחשב לתיק היקר בעולם, ונמכר בעבר במכירה פומבית של סות'ביז בסכום של 456,000 שקלים. הכל יחסי.

צילום מסך מתוך TAOBO

צילום מסך מתוך Sifa Paimai


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Hermès (@hermes)

השאירו תגובה

 

  • לקנות מאתר סיני רכוש מוחרם של פושעים – זה קארמה שלילית.
    אסור להכניס דברים כאלה עם מזל רע הביתה.

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 18 באוגוסט 2021 | 18:27
  • לא צריך להיות עשיר כדי ללבוש בגדים מכוערים.. יש העתקים של כל הסמרטוטיה בכרמל.. שמלות.חסרות צורה חליפות חומות. ותיקי סבתא בירוק + מטפחת עם דוגמא של שרשראות… .

    מאת: באמת??? |‏ 8 באוגוסט 2021 | 03:02
  • רציתי לכתוב כמה הכתבה שלכם הזויה ולא קשורה לחיים האמיתיים, לקנות עניבה ב450₪ ועוד לחשוב שזה בזול… אבל אני לא אכתוב על זה…

    מי שקונה עניבה ב450₪ רק כי יש על זה לוגו של מיעצב זה או אחר, תיק ב208 אלף ₪ רק כי זה של מעצב × , שייהנה מחייו וימשיך לרדוף אחרי עוד " מציאות" כאלו…

    מאת: מישהי |‏ 27 ביולי 2021 | 14:37