מתעסקות בצהוב: יונית לוי לגמרי הפתיעה אותנו עם הבחירה הזאת

יונית לוי תמיד מקבלת מאיתנו את מלוא הקשב, אבל אנחנו מודות שאתמול מול המהדורה המרכזית דעתנו הוסחה קלות מהחדשות הבוערות ועברה להתמקד בז'קט של המגישה. עכשיו כשביררנו בדיוק איך הוא נראה ומאיפה הוא, אנחנו אפילו יותר מופתעות ומתרשמות

מאת  | ‏ 28 יוני 2021

זורחת (צילום: מתוך שידורי קשת 12)

זורחת (צילום: מתוך שידורי קשת 12)

בתקופה הסגרים של מגפת הקורונה, כולנו למדנו איך להתלבש היטב מהמותניים ומעלה עבור פגישות הזום. זו כבר נהייתה בדיחה עצובה של התקופה – השקענו בחולצות נאות, איפור מינימליסטי ותכשיטיo, אבל מהמותניים ומטה נשארנו בטרנינג ונעלי בית.

אלא שלמעשה יש מי שלימדו אותנו את השיעור האופנתי הזה במשך שנים – מגישות החדשות כמובן, שרגליהן מוסתרות מאחורי השולחן וכל תשומת הלב האופנתית מתמקדת באזור הכתפיים והצוואר שלהן (ושלהם). הדבר החשוב ביותר הוא אמנם התוכן שיוצא להן מהפה – אבל אנחנו כרגיל כאן כדי לדבר על בגדים, ואתמול במהדורה פשוט לא יכולנו לפספס את הז׳קט של יונית לוי.

הצליחה להפתיע אותנו (צילום: מתוך שידורי קשת 12)

הצליחה להפתיע אותנו (צילום: מתוך שידורי קשת 12)

יונית ידועה כמובן בבלייזרים שלה, שהם הבחירה ההגיונית ביותר עבור מגישת המהדורה המרכזית – ומגישות חדשות בכלל, אבל נדיר לראות אותה בצבע בוהק ועז, ולכן הבחירה אמש שימחה והאירה לנו את המסך.

הז׳קט הצהוב של יונית הוא מרשת ברשקה – נתון מפתיע בפני עצמו, בהתחשב בזיהוי מותג הבת של זארה עם קהל צעיר ומחירים נגישים במיוחד – ולמרות שבמציאות הוא נוטה יותר לצהוב-פסטל, תחת האורות של האולפן הוא נראה בוהק יותר, כך שבאמת שאי אפשר היה להתעלם ממנו. יונית גם ענדה שתי שרשראות עדינות ומוצלחות מאוד, שתיהן מחנות התכשיטים התל אביבית "מלכה". שנאמר – יאס קווין.

ברשקה, לא פחות (צילום: מתוך שידורי קשת 12)

ברשקה, לא פחות (צילום: מתוך שידורי קשת 12)

השאירו תגובה