"לחבק את התשוקה": בגיל 52, הסופרמודל רותחת בקמפיין לנז'רי

הלנה כריסטנסן הייתה חלק מחבורת הדוגמניות ששלטו בתעשייה בשנות ה-90, ומאז לא עצרה. כעת היא חוברת למותג ההלבשה התחתונה "קוקו דה מר", בסדרת צילומים שמוכיחים כי ליופי אין גיל

מאת  | ‏ 16 יוני 2021

היי (צילום: יח"צ, coco de mer)

היי (צילום: יח"צ, coco de mer)

נתחיל בכמה הבהרות חשובות – לא, אנחנו לא שופטות נשים לפי המראה שלהן. כן, אנחנו מאמינות שכל אחת יכולה להתבגר ולהזדקן בדרך בה היא בוחרת, בין אם ללא התערבות קוסמטית או איתה. וכן, אנחנו מודעות לכך שמלבד תזונה בריאה וכושר הגורמים העיקריים לאופן שבו אישה תיראה בבגרותה הם פשוט – גנים. ועדיין, כל המודעות הזאת עפה מהחלון כשאנחנו רואות דוגמניות על מהעבר שממשיכות לגלם את אידיאל היופי גם בגיל מבוגר, ולא נותר לנו אלא להשתאות.

האישה שעל הפרק הפעם היא הלנה כריסטנסן, שהייתה חלק מחבורת הסופרמודלס של שנות התשעים – זו שכללה את נעמי קמפבל, סינדי קרופורד, קלאודיה שיפר, סטפני סימור, לינדה אוונג'ליסטה, כריסטי טרלינגטון ועוד כמה שמות שכולנו מכירים.

נועזת (צילום: יח"צ, coco de mer)

נועזת (צילום: יח"צ, coco de mer)

בגיל 52, הדוגמנית הדנית מככבת בקמפיין הלבשה תחתונה ונראית כאילו לא עבר יום מאז צעדה על מסלולי שבועות האופנה העולמיים בשיא הקריירה שלה. היא מופיעה בקמפיין בפריטים סקסיים עם אלמנטים מעולם הקינק, ונראית פשוט מושלמת.

הצילומים החדשים הם עבור המותג הלונדוני "קוקו דה מר", ונערכו לכבוד ציון עשרים שנה למותג, שהוקם ומעוצב על ידי נשים וכל כולו מוקדש לעונג הנשי, דרך עיניים נשיות. המותג מייצר גם צעצועי מין לנשים, ומכיוון שהוא דוגל במבט נשי, כריסטנסן ניהלה את הצילומים בעצמה, ביימה אותם והייתה אחראית לארט ולצילום עצמו, ובחלק התמונות היא אוחזת במצלמה.

יש לה גנים מדהימים (צילום: יח"צ, coco de mer)

יש לה גנים מדהימים (צילום: יח"צ, coco de mer)

"אני מבקרת את הבוטיק של 'קוקו דה מר' בלונדון כבר שנים, ומרגישה חיבור מעולה לאתוס שלהן של קידום המיניות הנשית והאינקלוסיביות", אמרה כריסטנסן על הבחירה לחבור למותג. "מכיוון שזה מותג של נשים עבור נשים, התרגשתי לצלם את את הקולקציה היפהפייה דרך המבט שלי ולתת השראה לאחרות לחגוג את המיניות שלהן. שקעתי לחלוטין בתהליך הקריאייטיבי ורציתי שהצילומים יהיו אינטימיים, אבל חזקים ומעצימים, עדינים אבל מלאי ביטחון עצמי. אני מקווה שנצליח לתת השראה לנשים לחבק את התשוקות של עצמן".

שיתוף פעולה מרענן (צילום: יח"צ, coco de mer)

שיתוף פעולה מרענן (צילום: יח"צ, coco de mer)

לא הרבה השתנה מהניינטיז (צילום: יח"צ, coco de mer)

לא הרבה השתנה מהניינטיז (צילום: יח"צ, coco de mer)

ממשיכה לעבוד במרץ (צילום: יח"צ, coco de mer)

ממשיכה לעבוד במרץ (צילום: יח"צ, coco de mer)

מותג נשי (צילום: יח"צ, coco de mer)

מותג נשי (צילום: יח"צ, coco de mer)

בת 52 (צילום: יח"צ, coco de mer)

התחברה לאתוס (צילום: יח"צ, coco de mer)

השאירו תגובה

 

  • כמה פוטושופ.. פתאט

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 16 ביוני 2021 | 22:53
  • מהממת

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 16 ביוני 2021 | 18:12
  • כשיש הרבה כסף ואין דאגות כלכליות כל אחת יכולה להראות כמוה הרי היא משקיעה בטיפולי יופי ולא עובדת קשה 10 שעות כמו בארצינו

    מאת: סאני |‏ 16 ביוני 2021 | 16:25