אנג'י יצאה לסיבוב עם הילדים, ואחד מהם הפתיע אותנו בסטייל משובח

כל פפראצי של אנג'לינה ג'ולי עם שבט ילדיה תמיד גורם לנו להיאנח כמו דודות גאות ולמלמל "איך גדלתם יפה", אבל הפעם היינו גאות במיוחד בסטריט-סטייל של אחד מהם. גם הלוק של אמא אנג'י לא עבר לנו מתחת לרדאר, ובעיקר שמחנו לגלות שאנחנו יכולות לרכוש את הכפכפים המושלמים שלה

מאת  | ‏ 14 יוני 2021

מה אנג׳לינה ג׳ולי עושה בימים אלה? מדובר בשאלה שמעסיקה אותנו לא מעט, אם להודות באמת, ואנחנו נאלצות להסתפק ברסיסי מידע מאתרי הרכילות האמריקאיים. אז הנה כמה דברים שהצלחנו לגלות: 1. אנג׳י הוכרזה כ'סנדקית' של תוכנית להכשרת נשים למקצוע הדבוראות, יוזמה עם מטרה כפולה של קידום עצמאות כלכלית עבור נשים והצלת אוכלוסיית הדבורים הנכחדת. היא עושה זאת כחלק מתפקידה כפרזנטורית של מותג הטיפוח גרלן. 2. השבוע היא צולמה כשהיא יוצאת מהבית של בעלה הראשון, השחקן ג׳וני לי מילר. 3. היא מבלה הרבה זמן עם הילדים שלה, וכמעט כל תמונת פפראצי שלה כוללת לפחות אחד או אחת מהן, אם לא יותר.

השבוע למשל, אנג׳י והילדים נסעו לניו יורק כדי לחגוג את יום הולדתה ה-46, והיא צולמה כשהיא מטיילת ברחובות העיר עם הטינאייג׳רים זהרה, פקס ושיילו. השחקנית והאקטיביסטית תמיד אהבה חליפות, וגם תמיד הייתה לה חיבה למראות מונוכרומטיים בשחור או לבן, לכן ממש לא הופתענו לראות אותה מסתובבת ברחובות העיר בחליפה לבנה רפויה. בכל זאת שווה להתעכב עליה, ובעיקר על הסטיילינג.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Sandra Gidoti (@joliepittthoughts)

החליפה עצמה נראתה נוחה, נינוחה ומתנפנפת – תכונות מעולות לבגדים שאמורים לשרת אותך כשאת מסתובבת בעיר. אבל אי אפשר שלא לאהוב גם את כל מה שמסביב – כפכפים בגוון ניוד של פראגמו עם עקבים קטנטנים (שאפשר לרכוש בארץ בפקטורי 54 עבור 2,190 שקלים), תיק יפהפה של לואי ויטון בגווני בז׳ וחום ומעיל טרנץ׳ ארוך, שהוא למעשה ידידה הטוב ביותר של האישה, גם אם נהוג לומר את זה על יהלומים.

אגב, מי שבלט לטובה בין הצאצאים הוא דווקא פקס, שלבש מכנסיים בגוון חום בהיר וטי שירט בצבע סגול לילך עם כובע באקט סגול תואם, ונראה כמו אייקון אופנה לעתיד, בעיקר ליד אחיותיו שבחרו בבגדים הרבה יותר פשוטים. שמנו לב אליך פקס, ובהחלט נמשיך לעקוב.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Tres (@angeltresjolieog)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@angelinajolieofficial_ph)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Diva Angie Brasil (@angelinafigueiredo92)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Angelina Jolie Kazakhstan

השאירו תגובה

 

  • כל יום קניות הלוואי ועליי.

    מאת: חוני |‏ 15 ביוני 2021 | 11:44
  • הילדים האלה גמרו אותה. על אף הבגדים הממותגים היא נריאת כמו כל עקרת בית בישראל.

    מאת: רינת |‏ 15 ביוני 2021 | 10:16