אתר השופינג הישראלי החדש עומד להפוך להתמכרות שלכם

Marqe, מיזם הפועל כסטארט-אפ, מאגד בתוכו מגוון רחב של מותגי אופנה, ביוטי, עיצוב ולייפסטייל. בין המעצבים שאת פריטיהם ניתן לרכוש בו אפשר למצוא את דורין פרנקפורט, שני לקס, הולילנד ונורת'רן סטאר, כשהשאיפה היא להפוך לאתר בינלאומי שינגיש לקהל הרחב אופנה עצמאית וייחודית. אנחנו בעניין

מאת  | ‏ 24 מאי 2021

כל המותגים במקום אחד (צילום: דור שרון)

כל המותגים במקום אחד (צילום: דור שרון)

שופינג וירטואלי היה תחביב ואף התמכרות של אנשים רבים עוד לפני פרוץ מגפת הקורונה, אבל סגירת העסקים והבידוד הביתי הוכיחו מעל לכל צל של ספק כמה פלטפורמות מכירה דיגיטליות הן הכרחיות עבור כל מותג אופנה. מצד שני, הקמה של אתר יחד עם מערך לוגיסטי שלם של תשלומים, משלוחים ושירות לקוחות הוא לא עסק זול, ובתעשיית האופנה המקומית שהיא גם ככה מאתגרת כלכלית עבור מעצבים צעירים (לצד ותיקים), לא תמיד משתלם.

כאן נכנס לתמונה האתר החדש Marqe, שמאגד בתוכו מגוון רחב של מותגי אופנה, ביוטי, עיצוב ולייפסטייל, חלקם מבוססים ומוכרים עם אתר רכישה משלהם, וחלקם צעירים ומתחילים. בין המותגים שנמכרים באתר תוכלו למצוא לדוגמה את המעצבת הוותיקה דורין פרנקפורט או המותגים המוכרים שני לקס, הולילנד ונורת'רן סטאר, לצד שמות חדשים יותר כמו הוט קראון ואופיר איבגי. השיטוט באתר והאוצרות המדויקת שלו יעזרו לכם לגלות מעצבים שלא הכרתם עד כה, וגם מותגים מחו"ל שמיובאים לארץ.

אין כמו אונליין (צילום: דור שרון)

אין כמו אונליין (צילום: דור שרון)

האתר פועל כסטארט אפ, ושותפים בו כיום חמוטל בורוכוב – יזמית אופנה ובוגרת שנקר במחלקה לאופנה, השחקנית והיוצרת רונה לי שמעון ושמחה קובארי, שותף במשרד עורכי הדין מיתר ליקוורניק גבע לשם טל ושות'. יחד הם יצרו שיתופי פעולה עם חברות שילוח גלובליות וספקים גדולים שלרוב לא עובדים עם מותגים קטנים, ובכך מאפשרים להם לעבוד עם מחירי שילוח ותפעול שפותחים להם את הדלת לקהל רחב יותר.

בשלב הראשוני גויס עבור Marqe מעל לרבע מיליון דולר כדי להקים תשתית חזקה ומערך שיווק ומשלוחים מעולה ובלתי מתפשר, והחזון שלהם לעתיד הוא להפוך לאתר בינלאומי שמתמחה בגילוי והנגשה של מוצרים בעיצוב עצמאי ומקומי עם דגש על שירות, משלוחים מהירים במחיר אינטראקטיבי וחוויית משתמש מוצלחת. מהתוצאה נראה שכולם מרוויחים – המעצבים שמקבלים חשיפה ופלטפורמה לוגיסטית וכמובן הלקוחות, שנהנים מוואן-סטופ-שופ ושירות יעיל.

לרגל ההשקה גולשות FF יהנו מ-15% הנחה באתר עם הקוד MARQExFF (תקף עד ה-3.6.2021)

סטרט-אפ עם חזון (צילום: דור שרון)

סטרט-אפ עם חזון (צילום: דור שרון)

Forest ל-Marqe (צילום: בר אלון)

Forest ל-Marqe (צילום: בר אלון)

ברק להב ל-Marque (צילום: רותם לבל)

ברק להב ל-Marque (צילום: רותם לבל)

מביאים את המעצבים אל הקהל הרחב (צילום: דור שרון)

מביאים את המעצבים אל הקהל הרחב (צילום: דור שרון)

 

תתכוננו להתמכר (צילום: דון שרון)

תתכוננו להתמכר (צילום: דון שרון)

  • אמממממ האתר לא עובד

    מאת: Me |‏ 13 ביולי 2021 | 05:10
  • עם כל הכבוד לגברת רונה לי שמעון, עינת רוטפוס עשתה את זה הרבה לפני. לא המצאת את הגלגל, חמודה

    מאת: אחת |‏ 26 במאי 2021 | 13:30
  • מי שיצר את האתר כנראה פספס את העובדה שאנשים קונים באינטרנט מחו"ל כי זה זול…וברוב האתרים אפשר להגיע למשלוח חינם. למי עוזר שהוזלתם את המשלוח בארץ כשהבגד עצמו במחיר מטורף?

    מאת: נעב |‏ 25 במאי 2021 | 12:56
  • עוד אתר של קניות. בזבוז של כסף ומשאבים. גורם לאנשים לקנות מלא דברים שהם בכלל לא צריכים ולייצר עוד פסולת בערימות. מותגים שמותגים – עוד רגע אין פה על מה לחיות.

    מאת: שרון |‏ 24 במאי 2021 | 15:33
  • חיים בסרט, השקעה כזאת גדולה, עם אתר מעוצב ברמה נמוכה, ומחירים בשמיים.

    מאת: אנו |‏ 24 במאי 2021 | 14:33
  • אם אתם צריכים מפתח אתר וורדפרס תגידו לי. האתר החדש שלכם אפילו לא עולה. שיהיה בהצלחה עם הקוד שחילקתם

    מאת: אייל |‏ 24 במאי 2021 | 11:55

השאירו תגובה