סלינה גומז כבר לא נראית כמו שאתם זוכרים

בימים אלה סלינה עסוקה בעבודה על מותג האיפור שלה Rare Beauty, ובאינסטגרם של המותג היא בחרה לחשוף את מה שמעסיק את המעריצים שלה בימים אלה - גוון שיער חדש ובלונדיני במיוחד. האם אנחנו עדים לתחילתו של שובו של הטרנד המחומצן?

מאת  | ‏ 26 אפריל 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Selena Gomez (@selenagomez)

סלינה גומז היא מסוג הכוכבות שכל דבר שהיא עושה מקבל המון תשומת לב, בעיקר בזכות צבא המעריצים המסור שמוכן להגן עליה בחירוף נפש ואף לצאת למלחמה נגד היילי ביבר רק בגלל שהיא התחתנה עם האקס המיתולוגי.

בימים אלה סלינה עסוקה בעבודה על מותג האיפור שלה Rare Beauty, ובאינסטגרם של המותג היא בחרה לחשוף את מה שמעסיק את המעריצים שלה בימים אלה – גוון שיער חדש. אחרי שבילי אייליש שברה את האינסטוש עם הבלונד שלה, גם סלינה חוזרת לבלונד מחומצן, עם שורשים שחורים מציצים שיקלו על מלאכת התחזוק.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Rare Beauty by Selena Gomez (@rarebeauty)

אחרי שחשפה את המייקאובר בסלפי מראה, סלינה צולמה שוב בבלונד כשהיא יוצאת ממסעדה עם פחית משקה אנרגיה ואאוטפיט שהוא לא מהמוצלחים ביותר שלה – שמלת מיני שחורה, מגפיים מעל הברך ומעיל שחור ארוך עם בטנה פרוותית בצבע חום שגרמה לנו להיזכר למה אי פעם הומצא הכלל לפיו לא מומלץ ללבוש שחור וחום ביחד.

זו לא הפעם הראשונה שסלינה, לרוב ברונטית, מפתיעה את העולם בתסרוקת בלונדינית. ב-2017 היא התחדשה בקארה מתוק וגלי בגוון בלונד, והפעם היא בחרה לשמור על השיער ארוך ועל השורשים כהים במיוחד. אם גם בילי וגם סלינה מתחמצנות לקראת הקיץ (וחזרתן של המספרות, כמובן) – האם אנחנו עדים לתחילתו של טרנד?

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Just Jared (@justjared)

השאירו תגובה