היילי וג'סטין ביבר מציגים: הלוק המושלם לחתונת צהרים

גם מי שלא היה חובב חתונות גדול לפני הקורונה כנראה כבר הספיק להתגעגע אליהן. עכשיו, עם חידוש האירועים, הביברים מספקים את כל ההשראה שצריך ללוק מוצלח שגונב את הפוקוס בלי להתאמץ יותר מדי. השמלה של היילי מגיעה מהמותג החדש של מעצב העל אלבר אלבז, ויש לה פרט מאוד שימושי בגב

מאת  | ‏ 19 אפריל 2021

אם לפני הקורונה חתונות היו אירוע שנוי במחלוקת, שמפלג את הציבור לאלה שעפים על כל הזמנה מול אלה שהיו מעדיפים להישאר בבית ורק לשלוח צ'ק – נראה שבעונה הקרובה גם מי שסולד מחתונות ילמד להעריך אותן מחדש. בכל זאת, במהלך השנה האחרונה למדנו לא לקחת כמובן מאליו כל תירוץ להתלבש יפה, לצאת מהבית ולעמוד בקרבת אנשים אחרים. מי חלם ש"התקהלות" תהיה מילה כל כך טעונה?

אז מה לובשים לחתונות האביב והקיץ? קודם כל, את השמלה שקניתן לחתונות של שנה שעברה שבוטלו, אבל אם אתן מחפשות השראה, תוכלו לפנות לאייקון הסטייל מספר אחת שלנו – היילי ביבר, שהגיעה יחד עם ג'סטין לחתונת צהריים באל. איי והצליחה לגרום אפילו לשמלה השחורה הקטנה הקלאסית להראות מרגשת.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Justin Bieber (@justinbieber)

ג'סטין והיילי הגיעו אתמול לחתונה של המוזיקאי Harv, שעובד עם ג'סטין כבר מעל לעשור. היילי הוכיחה בפעם המיליון שהסטייל שלה מושלם, בעוד החליפה הכחולה של ג'סטין היא לגמרי עניין של טעם, וכך גם כובע הפדורה שבחר לחבוש איתה.

השמלה השחורה הקטנה והצמודה של היילי שייכת למותג החדש של אלבר אלבז – AZ Factory, היא עשויה סריג נמתח וכוללת את הדיטייל שהפך מהרגע הראשון לסימן ההיכר של בית האופנה החדש של אלבז: רוכסן עם רצועה ארוכה שהופכת את הסגירה שלו לנוחה במיוחד. אלבז סיפר שחיפש דרך להפוך את רכיסת הגב הידועה לשמצה לקלה יותר עבור נשים, ושאב השראה מחליפות צלילה כדי להמציא מחדש את הריצ'רץ' עבור נשים עצמאיות. השמלה של היילי עולה כ-1,900 שקלים, ואפילו תוכלו להזמין אותה ישירות הביתה דרך נט-א-פורטה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @favoritecelebstyles

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Hailey Baldwin Bieber Info (@haileyinfo)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Justin Bieber (@justinbieber)

עוד מאירועי הערב (צילום: אינסטגרם, justinbieber)

עוד מאירועי הערב (צילום: אינסטגרם, justinbieber)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Justin Bieber (@straightupbelieberr)

השאירו תגובה

 

  • היילי נראית מדהים. התלבשתי מאוד דומה בעבר גם לחתונה וכמובן שהייתי הכוכבת והכי שווה בעולם.הכל מזארה המצוינת. אז לא חייב לקנות בכזה יקר כדי להגיע לתוצאה דומה.

    מאת: אשה יפה |‏ 26 באפריל 2021 | 09:52