רק היילי ביבר יכולה ללבוש את זה ולהיראות סופר סטייל

היילי העלתה תמונה של עצמה נהנית מכוס קפה בשמש, כשעל ראשה כובע באקט שחור של ז'אקמוס ולגופה אוברול קצר סרוג בגוון קרם, שבמבט ראשון נראה כמו משהו שמתאים יותר לתינוקת החדשה של קיארה פראני מאשר לאישה בת 24. אבל היילי כמו היילי, היא סטייל אייקון ואפילו האוברול הזה נראה עליה טוב

מאת  | ‏ 1 אפריל 2021

היילי ביבר. אוברול סרוג. באמת מעטים יכולים ללבוש אותו והוא יראה עליהם טוב (צילום: אינסטגרם haileybieber)

היילי ביבר. אוברול סרוג. באמת מעטים יכולים ללבוש אותו והוא יראה עליהם טוב (צילום: אינסטגרם haileybieber)

אופנה היא עניין הפכפך – האישה עם הסטייל הכי טוב בעולם יכולה ליפול קורבן לפשע אופנתי חמור מבלי אזהרה, וגם מעצבי אופנה אהובים יכולים פתאום להוציא קולקציה תמוהה. זה חלק ממה שגורם לנו לעקוב אחרי התעשייה הזאת באדיקות – היא מלאה בהפתעות ואף פעם אי אפשר לדעת מה יהיה הטרנד המשונה הבא או הלוק הלא מוסבר שיצוץ משום מקום. ואפילו יותר מוזר? העובדה שאנחנו יכולות לחשוב שפריט מסוים הוא זוועתי יום אחד וללבוש אותו יום אחרי, ורק נזכיר שוב כמה אש חטפה קים קרדשיאן כשהתחילה ללבוש טייצים קצרים, רק כדי לראות את העולם כולו מאמץ אותם בהתלהבות כמה חודשים לאחר מכן.

ובכל זאת, יש כמה דברים יציבים בעולם האופנה, איט-גירלס או מעצבים שאפשר לסמוך עליהם שלא יפלו, מקסימום ימעדו. היילי ביבר נכנסת בקלות לקטגוריה הזאת, בתור מי שנוטפת חוש סטייל טבעי שאין שני לו, וגם המעצב ז׳אקמוס נחשב למי שבקושי מאכזב. והפעם, זהו השילוב בין השניים שגורם לנו לחשוב פעמיים על לוק שהוא לא בדיוק קונצנזוס של אסתטיקה.

גם שק יוטה יראה עליה טוב (צילום: אינסטגרם haileybieber)

גם שק יוטה יראה עליה טוב (צילום: אינסטגרם haileybieber)

היילי העלתה תמונה של עצמה נהנית מכוס קפה בשמש, כשעל ראשה כובע באקט שחור של ז׳אקמוס ולגופה אוברול קצר סרוג בגוון קרם, שבמבט ראשון נראה כמו משהו שמתאים יותר לתינוקת החדשה של קיארה פראני מאשר לאישה שעברה את גיל הינקות, כמו בגד ים מתחילת המאה הקודמת או כמו אחד מהמחטבים של סקימס. בקיצור, לא כמו משהו שאישה בוגרת ואופנתית אמורה ללבוש ליום שגרתי מחוץ לבית.

אבל כאמור, כשמדובר בהיילי ובז׳אקמוס, אפילו אוברול סרוג יכול לעבוד. ולראיה – כשראינו את אותו האוברול על דוגמנית אחרת באתר הקניות My Theresa, הוא אכן נראה יותר כמו הלבשה תחתונה. המסקנה? אם את לא היילי ביבר אולי עדיף לא ללבוש את האוברול כפי שהוא, אלא להוסיף מעליו חולצת דנים מכופתרת רחבה ופתוחה שתגרום לו להראות קצת יותר כמו בגד לגיטימי.

השאירו תגובה

 

  • באמת?
    כי היה לי אוורל כזה בצבע מישמיש ואח"כ גם בשחור וזה היה מנכר עיניים.
    אז תפסיקו בכתבות להחמיא לסלב "שרק היא" יכולה ללבוש..
    יש בנות יותר שוות ממנה .

    דבר אחרון בת 24 זה בחורה לא אישה
    בוק טוב

    מאת: חח |‏ 2 באפריל 2021 | 11:34
  • אין לך על מה לכתוב ?
    ובטח, יש הרבה בנות שזה יהיה יפה עליהן !
    ולאאא!
    הן לא היילי

    מאת: כמה שטויות בכתבה אחת ... |‏ 2 באפריל 2021 | 07:59