מוכנה לקיץ: ג'ניפר לופז רוקדת בבריכה בביקיני רותח

על הנייר לג'יי לו יש לא מעט צרות בימים אלה, אבל מהסרטון שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה ניכר שהיא לא נותנת לשמועות הבגידה ולבעיות מאחורי הקלעים של סרטה החדש להשפיע עליה. הכוכבת מבלה את זמנה ברפובליקה הדומיניקנית, ומדגמנת בגד ים שמדגיש את השיזוף שלה באופן מושלם

מאת  | ‏ 29 מרץ 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo_fr88)

ג'ניפר לופז יש לא מעט על הצלחת בימים אלה – היא מקדמת קולקציית נעליים חדשה, נמצאת על סט צילומים של סרט שכבר היה צריך להיות מלוהק מחדש (אחרי שארמי האמר, שאמור היה להופיע לצדה, פרש מהצילומים על רקע האשמות בתקיפה מינית) וצריכה להתמודד עם גל השמועות על הזוגיות שלה עם אלכס רודרידז – כן בגד, לא בגד, כן נפרדים, לא נפרדים.

גם אם החיים האישיים של ג'יי לו עוברים טלטלה בתקופה האחרונה, בסרטונים החדשים שהעלתה לאינסטגרם ולטיקטוק אין זכר לצרות האלה, מה שאומר שלופז היא שחקנית טובה במיוחד, או שהיא כבר נמצאת מספיק שנים בתעשייה כדי לא לתת לדיווחים להשפיע על מצב הרוח שלה. כך או כך, בין סצנה לסצנה היא מוצאת זמן לבלות, והיא נמצאת בלוקיישן מעולה מהבחינה הזאת – ברפובליקה הדומיניקנית, הרחק מהצרות המשפחתיות.

נהנית מהשמש (צילום: אינסטגרם, jlo)

נהנית מהשמש (צילום: אינסטגרם, jlo)

כשהיא לא מתייצבת על סט הצילומים של הסרט (בו היא מגלמת כלה ולובשת שמלה שעוצבה עבורה במיוחד על ידי גליה להב), נראה שלופז לוקחת את הזמן להנות מהמיקום האקזוטי, ובסרטונים החדשים היא רוקדת בבריכה, לבושה בביקיני סטרפלס בגוון צהוב זרחני שבולט במיוחד על העור השזוף שלה.

יחד עם הביקיני, לופז עונדת עגילי חישוק שהפכו לסימן ההיכר שלה וחושפת עור פנים זוהר ונקי מאיפור מתחת למשקפי טייסים עם עדשות טינט ירוקות. כדי להשלים את המסיבה היא לוגמת שמפניה מכוס ורוקדת לצלילי קולו של דרייק – מי שהיה בן זוגה לחודשיים קצרים אך מאוד מדוברים ב-2017. יכול להיות שהשילוב בין בחירת הפסקול לביקיני הרותח הוא ניסיון להזכיר לאלכס רודריגז כמה מזל יש לו, אבל האמת היא שלופז נראית בסרטונים האלה נטולת דאגות לחלוטין, ומזכירה שאף גבר לא יכול לקחת ממנה את מה שכבר יש לה – משפחה, כסף, קריירה מטורפת ושרירי בטן מפוסלים.  

בחרה בצהוב זרחני (צילום: אינסטגרם, jlo)

בחרה בצהוב זרחני (צילום: אינסטגרם, jlo)

בקרוב אצלנו (צילום: אינסטגרם, jlo)

בקרוב אצלנו (צילום: אינסטגרם, jlo)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo_fr88)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo_fr88)

השאירו תגובה

 

  • שלא משנה כמה מוכשרת, מוצלחת, חכמה ואישה עצמאית היא, בסוף היא עדיין נזקקת למחמאות על הגוף (המהממם!!!) שלה, כאילו זה רק מה שחשוב.
    והיא באמת נראית מדהים, באופן אבסולוטי ולא רק לגילה והיא כן יכולה להשוויץ בגוף שלה,אבל היא כל הרבה מעבר לכך, שבשורה התחתונה עולה קצת תחושת עצבות שלשם היא ״מורידה״ את עצמה.
    להוכיח שהיא הראית מדהים, שהיא נראית צעירה, שבן הזוג שלה (שאותו היא צריכה לזרוק מזמן) לא בוגד בה.
    וזה לא ריקוד ספונטני בבקיני. זה סרטון מכוון.

    מאת: נראית מעולה אבל זה קצת עצוב |‏ 29 במרץ 2021 | 15:02
  • אולי די כבר, אין לה גוף מי יודע מה בכלל, יש בחורות בנות 50 שניראות הרבה הרבה יותר ממנה!

    מאת: גבר |‏ 29 במרץ 2021 | 12:53