לראשונה מאז הלידה: אמרטה יוצאת מהבית בשמלת קיץ הורסת

אמילי רטאייקאוסקי רגילה שמסקרים את הסטייל שלה כשהיא יורדת לסיבוב עם הכלב קולומבו, עכשיו שבועיים אחרי לידת בנה הבכור סילבסטר, אמרטה לא מוותרת על הסטייל ויורדת לסיבוב בעיר. עפנו על הלוק ולכן בדקנו מאיפה כל הפריטים

מאת  | ‏ 24 מרץ 2021

אמרטה לראשונה מחוץ לבית (צילום:Emily Ratajkowski אינסטגרם)

אמרטה לראשונה מחוץ לבית (צילום:Emily Ratajkowski אינסטגרם)

אחרי שהתלהבנו במשך שנים מהסטייל של אמילי רטאייקאוסקי כשהיא יוצאת לטיולים עם קולומבו הכלב בניו יורק, המשפחה של הסופרמודל/יזמית/מעצבת/סופרת/אקטיביסטית האהובה עלינו התרחבה, ועכשיו אפשר להנות מקטגוריה חדשה של תמונות – אמרטה בטיול עם הבייבי.

סילבסטר אפולו הוא הוא בן שבועיים בלבד, ועדיין לא זכינו לראות את הפרצוף הקטן שלו, אבל אמילי יודעת שהעולם כולו סקרן, ולכן לפחות העלתה תמונה בה הוא מעורסל במנשא שעל גופה. אחרי שהאינטרנט סער מהתמונות שלה אחרי לידה והחזרה העל-אנושית לגזרה, אמילי ממשיכה להנות מהאימהות והעלתה לסטורי תמונה שלה מיום שמשי בניו יורק עם הכיתוב ״Mom״.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Emily Ratajkowski Emrata (@emrataemrata)

בתמונה, היא לבושה באאוטפיט אביבי אידיאלי – שמלת מקסי פרחונית, סניקרס לבנות עם גרביים לבנות שמבצבצות מהן, חולצה גברית מכופתרת מעל (אולי של בן זוגה סבסטיאן) ומנשא תינוקות בפרינט מנומר. השמלה הצהובה עם פרינט הפרחים האדומים שייכת למותג Realisation Par, שאולי אתן זוכרות מבהלת חצאית המשי המנומרת של 2018, שהשתלטה לחלוטין על פיד האינסטגרם. דגם השמלה נקרא ורונה, ומחירה 790 ש״ח.

אם מה שחשקתן בו הוא דווקא המנשא המנומר, יש לנו חדשות מצערות – הוא מאוד יקר. המנשא שייך למותג Artipoppe, עולה 2,600 ש״ח ומאוד פופולרי בקרב הורים מפורסמים כמו שיי מיטשל, קת׳רין שוורצנגר וכריס פראט, ג׳סיקה אלבה, כריסי טיגן, קנדיס סוונפול ועוד.

בהחלט מדובר בשמלה מוצלחת במיוחד (צילום מתוך אתר החברה)

בהחלט מדובר בשמלה מוצלחת במיוחד (צילום מתוך אתר החברה)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Emily Ratajkowski Closet (@emratastyle)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Emily Ratajkowski (@emrata)

השאירו תגובה