קייט בדרך לפיוס עם מייגן? הנסיכה בחרה בעגילים עם מסר

לא מאוד הופתענו לגלות כי העגילים שענדה קייט מידלטון לראיון לכבוד יום האישה הבינלאומי כבר גררו תיאוריות בנוגע למייגן מרקל. אם התיאוריות האלה נכונות, מדובר דווקא במסר די מפייס כלפי הגיסה

מאת  | ‏ 10 מרץ 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Royal Watcher (@hangwithkate)

התקשורת העולמית – ובפרט הבריטית – גם ככה אובססיבית למשפחת המלוכה. כל צעד, כל תמונה, כל תנועה וכל פריט לבוש מתועדים והמשמעות שלהם מנותחת לגזרים. ואם חשבנו שהאובססיה הזאת לא יכולה להחמיר, הגיע הראיון של הארי ומייגן עם אופרה ווינפרי וטרף את הקלפים. אם לפניו משפחת המלוכה הייתה תחת זכוכית מגדלת, עכשיו היא תחת שתיים.

לכן, לא מפתיע שצמד העגילים שענדה קייט מידלטון לראיון לכבוד יום האישה הבינלאומי כבר הפכו לתיאוריות שנוגעות למייגן מרקל, ואם התיאוריות האלה נכונות, מדובר דווקא במסר די מפייס כלפי הגיסה.

למקרה שפספסתם את הראיון, מייגן מתייחסת שם לקייט פעם אחת בלבד, כשאופרה שואלת אותה על הדיווחים בצהובונים הבריטיים לפיהם השתיים רבו בשבוע החתונה של מייגן והארי, ומייגן גרמה לקייט לבכות. מייגן סיפרה שההיפך הוא הנכון – קייט הייתה זו שגרמה לה לבכות – אבל גם הבהירה שקייט היא אדם טוב, שאין לה שום טינה כלפיה ושהיא שלחה לה זר פרחים עם פתק התנצלות עוד באותו השבוע, ונראה שאין מטענים בין השתיים.

אז איך קשורים העגילים של קייט ליחסים ביניהן? יכול להיות שהיא בחרה בהם במקרה, אבל העגילים הם מהמותג Missoma הבריטי, שהוא מותג התכשיטים האהוב על מייגן. בנוסף, הם מעוטרים באבני קריסטל, שעל פי התיאור באתר ״מקרינות אהבה, חמלה ו-וייבים טובים באופן כללי״. מחיר העגילים, למי שרוצה להתנפל לפני שאפקט קייט הופך אותם לסולד אאוט – הוא 392 ש״ח.

הזכירה אותה פעם אחת בלבד בראיון אצל אופרה (צילום: Clive Mason לגטי אימג'ס)

הזכירה אותה פעם אחת בלבד בראיון אצל אופרה (צילום: Clive Mason לגטי אימג'ס)

למרות שגוונים ממוגדרים זה רעיון קצת מיושן, אפשר רק לנחש שקייט בחרה בעגילים ורודים לכבוד המאורע – יום האישה הבינלאומי – והיא בחרה גם בחולצה ורודה. החולצה היא של המותג Boden, עשויה ויסקוזה קלילה והיא ורודה עם הדפס עלים לבן וצווארון פוסי-בואו.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Meghan Markle (@meghanmarkle_official)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kate.and.Meghan (@kate.and.meghan)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kate.and.Meghan (@kate.and.meghan)

השאירו תגובה

 

  • אל תאמינו מה שכותבים באמת יש שינאה גדולה

    מאת: סבא |‏ 11 במרץ 2021 | 13:50
  • או, הגיוני יותר, היא בחרה עגילים שמתאימים לחולצה, להופעה שנקבעה הרבה לפני הראיון ומין הסתם גם האואטפיט נקבע הרבה קודם. ולמה בדיוק שמייגן תסתכל על מה קייט לבשה לעוד אחת מההופעות זום שלה ותחשוב הו עגילים מהמותג שאני אוהבת איזה ניסיון פיוס מקסים בוא נחזור להיות חברים? אתם פשוט כותבים שטויות, סליחה.

    מאת: נעה |‏ 11 במרץ 2021 | 12:01
  • מדהים הפירוט שלכן על העגילים אבל אם כבר הייתן מפרטות את המשמעות של החולצה וקשר הפוסי-בואו שיש לה משמעות נשית-פמניסטית! אם כבר למסר הזה התכוונה הסטייליסטת שלה כשהיא הלבישה אותה בחולצה הזו ביום האישה!

    מאת: שחר |‏ 10 במרץ 2021 | 15:38