מלניה ביציאה ראשונה מאז הבית הלבן ונראית בשיא שלה

בשמלת מקסי חסרת שרוולים של דולצ'ה וגאבנה ונעלי לובוטן שחורות, הגיעה מלניה טראמפ למסעדה בפלורידה לצד בעלה שהיא כולה מחויכת ושמחה. מה צעדיה הבאים של גברת טראמפ? עוד אי אפשר לדעת, אבל אפשר להיות בטוחים שהכל יעשה בסטייל

מאת  | ‏ 22 פברואר 2021


העזיבה של הטראמפים את הבית הלבן לא בדיוק הלכה חלק, אבל עכשיו כשהסאגה הזאת מאחוריהם, מלניה ודונלד התמקמו מחדש באחוזה שלהם בפאלם ביץ׳, פלורידה. בינתיים, השמועות על הצעד הבא של מלניה משתוללות – ישנם דיווחים שהיא נמצאת במגעים לכתוב ספר על הימים שלה בבית הלבן, וכמובן שמועות שהיא מתכוונת להתגרש מבן זוגה.

מה האמת? אין לנו מושג, אבל אחרי ארבע שנים בהן הלבוש של מלניה היה הדבר היחיד שהיה קשה להתווכח עליו, אפשר להודות שאנחנו מתגעגעות למלתחה שלה. כיאה לאשת פוליטיקאי מהמפלגה השמרנית, מלניה תמיד הייתה מתוקתקת, ולמרות שהלבוש שלה גם עורר שערוריות פה ושם (כמו המעיל המדובר של זארה), לרוב היה מדובר בקונצנזוס.

מחויכת בארוחת ערב (צילום: אינסטגרם ottokeith)

מחויכת בארוחת ערב (צילום: אינסטגרם ottokeith)

הסטייל של מלניה לא השתנה במיוחד עבור הכהונה שלה כגברת הראשונה, אלא תמיד היה יוקרתי ואלגנטי, כך שעכשיו שצצות תמונות חדשות שלה סוף סוף, לא הופתענו לגלות שהיא עדיין מתלבשת באותה הרוח. התמונות של מלניה הועלו לאינסטגרם על ידי אדם בשם קית׳ אוטו שנתקל בדונלד ומלניה במסעדה בפלורידה בוולנטיינ׳ס, שחל ב-14 בפברואר.

מלניה נראית מחויכת ורגועה בתמונות, מה שאולי מעיד על כך שהוקל לה מאז שפרשה לחיים אזרחיים, והיא לובשת שמלה שחורה נהדרת עם כפתורים בעלי נוכחות מבית אחד המותגים האהובים עליה – דולצ׳ה וגבאנה, יחד עם נעליים שחורות של לובוטן. אמנם מלניה לא נצפתה בפומבי במשך כחודש, אבל בתמונות נראה שהיא שמחה להצטלם ונראית במיטבה, ומה שבטוח – ממש עושה לנו חשק לקבל תרגום נגיש של השמלה שלה באדיבות זארה.

השאירו תגובה