לא להאמין שככה נראית היום בלו אייבי

ביונסה מובילה את הקמפיין החדש של אייבי פארק בשילוב אדידס כשלצידה הדוגמנית המדוברת היילי ביבר, אבל מי שתפסה את כל תשומת הלב שלנו היא לא אחרת מבלו אייבי בת התשע. הילדה, שנראית לגמרי כמו אבא ג'יי זי, יודעת לזוז לפחות כמו אימא ביונסה

מאת  | ‏ 18 פברואר 2021

בלו אייבי מציגה: שיער חלק ומוב של דוגמנית  (צילום:  אינסטגרם weareivypark)

בלו אייבי מציגה: שיער חלק ומוב של דוגמנית (צילום: אינסטגרם weareivypark)

בשלב הזה כבר ברור שכל דבר שביונסה תשחרר לאוויר העולם יזכה לתשואות. אלבום ויזואלי נוסף? התעלפנו. קולקציה חדשה לאייבי פארק ואדידס? רכשנו. ביונסה התעטשה? נמצא דרך להתאבסס גם על זה. בין הפעילות הרבה שלה לעובדה שהיא בקושי מעניקה ראיונות, קשה לפזר את ערפל המיסתורין וההילה הכמעט דתית מסביב לביונסה, ונותר רק להנות מכל מה שהיא נותנת בחזרה למעריצים.

אחרי שלושה דרופים מאוד מוצלחים של הקולקציה האחרונה שהוציאה תחת המותג אייבי פארק בשיתוף עם אדידס, בשבועות האחרונים אנחנו מוצפים בטיזרים לקראת דרופ נוסף שנקרא Icy Park. הפעם לא רק ביונסה הצטלמה בדגמים, אלא דוגמניות ודוגמנים נוספים ובעיקר – היילי ביבר.

כמה היא דומה לאבא  (צילום: weareivypark)

כמה היא דומה לאבא (צילום: weareivypark)

אבל עכשיו יש מי שמצליחה לגנוב את הפוקוס מהיילי וגם מביונסה, וקוראים לה בלו אייבי קרטר. בת התשע כבר הספיקה לא מעט בחייה הקצרים – היא זכתה בפרסים עבור שיר של אמה שתרמה לו את קולה, מועמדת לפרס גראמי וקריינה ספר אודיו, וכעת גונבת את ההצגה בקמפיין החדש.

השם של בלו אייבי הפך לטרנדינג בטוויטר לאחר פרסום הסרטונים החדשים של הקמפיין, בהם היא מופיעה לצד דוגמניות מבוגרות ממנה (כולל כמובן את ביונסה וגם את זוכת ״נקסט טופ מודל״ האחרונה, קיילה קולמן) כשהיא מלאת ביטחון עצמי ורוקדת על הסט. הציוצים מרעיפים עליה שבחים ומונים את כל ההישגים של הילדה, ואפילו מכתירים אותה בתור ״המלכה של התעשייה״.

רק תזכרו שהיא בכיתה ד' (צילום:  אינסטגרם weareivypark)

רק תזכרו שהיא בכיתה ד' (צילום: אינסטגרם weareivypark)

והנה פרט מעניין מאחורי הקלעים – בלו אייבי בכלל לא הייתה אמורה להשתתף בקמפיין. טינה לוסון, אמה של ביונסה והסבתא הגאה, שיתפה את התמונות באינסטגרם שלה וכתבה: ״הנכדה היפהפייה שלי נראית כמו סופרמודל קטנה. נפנפי בשיער שלך בלו! היא הכניסה את עצמה לתוך הצילומים האלה. לא, היא לא הייתה אמורה להופיע בהם! היא סתם בילתה על הסט והתלבשה בבגדים ואני מניחה שהיא אמרה ׳אני לא אגיד לכם מה אני יכולה לעשות, אני אראה לכם׳. אני אוהבת את הרוח האגרסיבית הזאת בלו בלו שלי!״.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by I Am….Stiz (@est215_)

יש לנו תחושה שהיא הולכת להיות כוכבת (צילום:  אינסטגרם weareivypark)

יש לנו תחושה שהיא הולכת להיות כוכבת (צילום: אינסטגרם weareivypark)

בלו וביונסה בחופשה (צילום: אינסטגרם)

בלו וביונסה בחופשה (צילום: אינסטגרם)

השאירו תגובה