הלכו 10,000 שקל: השמלה של כריסי טיגן נקרעה באמצע דייט במסעדה

כריסי טיגן, מלכת הרשתות החברתיות, יצאה לדייט עם בן זוגה הזמר ג'ון לג'נד. האירוע המרגש הזה מספיק כדי לייצר כותרות בתקופה הנוכחית - אבל כריסי הוסיפה את הפאנץ' שלה כשחשפה תאונת מלתחה מסתורית. מה ג'ו ביידן יגיד?

מאת  | ‏ 2 פברואר 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by chrissy teigen (@chrissyteigen)

כריסי טיגן הוכיחה כבר מזמן שאולי היופי שלה הוביל אותה לקריירת דוגמנות, אבל האישיות והשנינות שלה הן אלה שגרמו לה להפוך למלכה הבלתי מעורערת של האינטרנט. מספיק לדבר על העובדה שחשבון הטוויטר הרשמי של נשיא ארה"ב עוקב כרגע רק אחרי גופים ממשלתיים רשמיים, אנשים שעובדים בצמוד לביידן – וכריסי טיגן, לאחר שהנשיא הקודם חסם אותה. אייקון.

חוץ מהעובדה שמדובר באישה מצחיקה במיוחד, אחת הסיבות שכריסי פופולרית ברשתות החברתיות היא הפתיחות שבה היא משתפת בחיים האישיים שלה, החל משטויות יומיומיות עם המשפחה ועד לרגעים קורעי לב כמו הלידה השקטה שחוותה לאחרונה. היא לא מתביישת גם לחשוף את הגוף שלה, כולל בתמונות פחות מחמיאות, וממש לא מהססת להיכנס במבקרים ובמגיבים השליליים.

כריסי וג'ון (צילום: אינסטגרם, chrissyteigen)

כריסי וג'ון (צילום: אינסטגרם, chrissyteigen)

אתמול כריסי העלתה לפיד תמונות משגעות מערב דייט עם ג'ון לג'נד. לפני הכל, מדובר במאורע מרגש בימים אלה. להתלבש יפה? לצאת החוצה? אלה דברים שאין להקל בהם ראש. הלוק עצמו היה אחד מהמוצלחים שראינו בהם את כריסי – שמלת פרינג' מטאלי ירוקה של המותג הלוהט The Attico (בשווי 9,200 שקלים), נעלי עקב עם מנעול של טום פורד, תיק קלאץ' של אלאיה ובלייזר שחור שיקי שמאזן את הכל.

בפיד האינסטגרם כריסי פרסמה תמונות מחמיאות של התלבושת, אבל בסטורי הסיפור היה שונה לחלוטין, והאמת נחשפה. מתברר שטיגן לא נפרדה מהבלייזר כל הערב לא רק כדי להקפיץ את המראה או להגן על עצמה מהקור, אלא כדי להסתיר את העובדה שרוכסן השמלה נקרע וחשף חלק ניכר מצד הגוף שלה.

אופסי (צילום: אינסטגרם, chrissyteigen)

אופסי (צילום: אינסטגרם, chrissyteigen)

יכול להיות שתאונת המלתחה הזו התרחשה במהלך הערב, בין צחוקים למשקאות. סברה אחרת גורסת כי כריסי יצאה כך מהבית במודע, ואחרים טוענים כי הכוכבת הגדילה לעשות ושאלה את הז'קט מארונו של בן זוגה המפורסם לא פחות.

אין לנו ספק שלכריסי יש מספיק כסף לתקן את השמלה (או לרכוש אחת חדשה), אבל הדברים האנושיים והקטנים האלה הם בדיוק מה שהופך אותה למלכת הסושיאל שהיא. שלא תפסיק לעולם.

לא נתנה לזה להרוס (צילום: אינסטגרם, chrissyteigen)

לא נתנה לזה להרוס (צילום: אינסטגרם, chrissyteigen)

אי אפשר לנחש (צילום: אינסטגרם, chrissyteigen)

אי אפשר לנחש (צילום: אינסטגרם, chrissyteigen)

השאירו תגובה

 

  • כריסי טיגן ראיתי אותך ואת היית מהממת ונדהמתי ממך כמה את יפה ורציתי לראות אותך פשוט אני רוצה אותך לכל החיים שלי וגם רוצה שתהיי אשתי לכל החיים שלי ושאני אדאג לך לכל מה שצריך אודה לך אם תחזרי אלי לתשובה והמספר שלי הוא 0529461562 מחכה לתשובה ממך

    מאת: אבנר מזרחי |‏ 3 בפברואר 2021 | 13:55