קנדל ג'נר בחופשה מעוררת קנאה עם ביקיני קטן במחיר שווה

האחיות הצעירות לבית ג'נר קרדישאן מבלות כמה ימים בחופשה מטורפת במקסיקו. קנדל, הדוגמנית המבוקשת בעולם, מזמן לא צעדה על מסלול או צילמה קמפיין לכן פינקה את הגולשים בהפקת אופנה ביתית מהאחוזה בה היא נמצאת. על הפרק: ביקיני עם מעט בד ובמחיר ממש לא יקר

מאת  | ‏ 21 ינואר 2021

חורף? הצחקתם אותה (צילום: אינסטגרם kendalljenner)

חורף? הצחקתם אותה (צילום: אינסטגרם kendalljenner)

אחרי שקיילי ג׳נר העלתה תמונות מטריפות בביקיני מהחופשה החלומית שלה במקסיקו, ידענו שזה רק עניין של זמן עד שאחותה קנדל תעשה את אותו הדבר. צמד האחיות וכמה חברים קרובים נפשו בווילת יוקרה משגעת עם נוף לים, ונראה שמדובר היה בחופשה קצרצרה שנועדה בעיקר לשתות ולאכול, לצלם סרטוני טיקטוק ולהנות מהבריכה שמקיפה את הווילה כולה.

בעוד אחותה הקטנה בחרה בביקיני סטרפלס בגוון אפרסק, קנדל הלכה על ביקיני מינימליסטי במיוחד עם פרינט חייתי, ולא שכחה לכלול בין התמונות השונות גם את סלפי המראה המסורתי שלה, לצד תמונות אמנותיות יותר שמפגישות בין הצהוב של רהיטי הבריכה לכחול של המים. קני גם לא שכחה להישאר חכמה בשמש ויחד עם הביקיני בחרה לחבוש כובע קאובוי כתום.

בניגוד לבדרך כלל, הפעם קנדל בחרה בגד ים ב- 200 שקלים בלבד  (צילום: אינסטגרם kendalljenner)

בניגוד לבדרך כלל, הפעם קנדל בחרה בגד ים ב- 200 שקלים בלבד (צילום: אינסטגרם kendalljenner)

בגד הים שלה הוא דגם ״סיאנה״ של המותג Tiger Mist שהוקם על ידי שתי אחיות ממלבורן, אוסטרליה. השתיים מעצבות לא רק בגדי ים, אלא הלבשה תחתונה ופריטי לבוש, אבל כל העיצובים הם על טהרת הסקס אפיל ומגוון מצומצם מהבגדים אפילו מוצע למכירה באסוס. הביקיני של קנדל לא נמכר כסט אלא בשני חלקים נפרדים, שכל אחד מהם עולה 100 שקלים בלבד.

המשפחה והחברות של קנדל דאגו לפרגן בתגובות, החל מאמא קריס ועד לחברה והקולגה ג׳יג׳י חדיד. קלואי קרדשיאן פירגנה יותר מכולן וכתבה לקנדל: ״את גן עדן! לא משנה לאן את הולכת גן עדן עוקב אחריך״.

במקום מסלולים והפקות אופנה, מצלמת בחופשה (צילום: אינסטגרם kendalljenner)

במקום מסלולים והפקות אופנה, מצלמת בחופשה (צילום: אינסטגרם kendalljenner)

פייר, עושה לנו חשק החופשה הזו (צילום: אינסטגרם kendalljenner)

פייר, עושה לנו חשק החופשה הזו (צילום: אינסטגרם kendalljenner)

השאירו תגובה

 

  • אישה זולה ועלובה

    מאת: א |‏ 23 בינואר 2021 | 18:31
  • שמנה מכוערת.גוצה. אני פי מיליארד יותר מהממת על ..

    רק מכוערות כמוה מצליחות בזכות קשרים
    מהממת על כמוני מהממת ופצצה מדי

    מאת: ליאה |‏ 22 בינואר 2021 | 17:45