לא אמיתי: ג'יגי' חדיד מטיילת עם התינוקת בעקבים גבוהים

אחרי שנים של צעידה על המסלול בעקבים מטורפים, ג'יג'י חדיד מראה לנו שאין לה שום בעיה לעשות את זה גם עם עגלה של ביתה התינוקת ברחובות ניו יורק הקפואה. בזמן שאנחנו לא יוצאים מהטרנינג וסנדלים עם גרביים, האימא סופר מודל מראה לנו שאפשר גם אחרת

מאת  | ‏ 11 ינואר 2021

ג'יג'י חדיד בעקבים עם בתה התינוקת בעגלה (צילום: דילן טראויס לsplash news)

ג'יג'י חדיד בעקבים עם בתה התינוקת בעגלה (צילום: דילן טראויס לsplash news)

בשלב הזה, יש לנו תחושה שג׳יג׳י חדיד קצת נהנית מהמסתורין שמסביב לבתה התינוקת. אחרת, קשה להסביר את הטיזרים שהיא מחלקת לעוקבים שלה. רגל פה, יד שם, ואפילו אאוטפיט של פנדי שהתינוקת לבשה למסיבת יום ההולדת של סבתא יולנדה. אפשר להבין למה היא עדיין לא רוצה לחשוף את הפנים שלה, אבל אם את כבר מפרסמת חלקי גוף, לא בא לך לשחרר את שמה של הצאצאית לאוויר העולם?

טוב נו, בזמן שאנחנו מחכות בקוצר רוח לכל טיפת מידע שאמא ג׳יג׳י מוכנה לתת, נסתפק בתמונות פפראצי שלה. ומאז שהיא עזבה את החווה המשפחתית וחזרה לניו יורק, יש המון כאלה, ונחמד לראות שלמרות שהיא מגנה על הפרטיות של בתה, ג׳יג׳י לא מתרגשת מצלמי הפפראצי, מסתובבת בעיר, נפגשת עם חברות ויושבת בבתי קפה כשהיא נראית נינוחה ושמחה עם המשפחה הקטנה החדשה שלה, ובוודאי עם חופשת הלידה המוארכת שסידרה לה המגפה העולמית.

בעוד בייבי חדיד הייתה מוגנת היטב מהצלמים בתוך העגלה שלה, ג׳יג׳י התלבשה באופן הולם לחורף הניו יורקי, עם איזון בין שיק לפריטים שאפשר להתכרבל בהם. מעל טי שירט לבנה ומכנסיים בגוון בז׳ היא הוסיפה מגפי קורדרוי גבוהים עם עקב, מעיל משובץ של מנגו, משקפי שמש של המותג הבריטי DMY by DMY (שמתאימים בדיוק לטרנד שסיפרנו עליו אתמול) וכובע באקט פרוותי של לואי ויטון, שהוא כנראה הפריט היקר ביותר בלוק הזה. אין הרבה אימהות לתינוקות בני כמה חודשים שמסתובבות עם כאלה עקבים, אבל אחרי שנים של צעידה על סטילטו לג'יג'י אין בעיה לצעוד בהם בלי בעיה.

כשהיא לא לגמה קפה, ג׳יג׳י כמובן הוסיפה לאאוטפיט הזה גם מסכת פנים שחורה וכפפות שחורות, ספק בגלל הקור ספק בכלל הקורונה, והייתה מלווה בחברה (או אולי הנני החדשה?) שהייתה לבושה לא פחות בשיק, ואפילו הדהדה את המראה של ג׳יג׳י עם מכנסים קורדרוי חומים, כובע באקט שחור, אולסטאר בז׳ ומעיל פאפר שווה במיוחד.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@1d_family_._)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by directioner (@cryinginacool.way)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Clara (@clara.fineline)

השאירו תגובה