קיילי הפכה את הפיג'מה לפריט הכי סקסי שיש

את מצעד בגדי הסקי מבתי האופנה היקרים והמובילים בעולם החליפה קיילי ג'נר בלוק ביתי של קריגן צמוד ותחתונים עם חזיית תחרה מציצה. הכי פשוט והכי יפה. אין מה לומר, הבחורה אוהבת פיג'מות והן אוהבות אותה בחזרה

מאת  | ‏ 6 ינואר 2021

קיילי מראה לכולם איזה יפה היא בפיג'מה (צילום: אינסטגרם kyliejenner)

קיילי מראה לכולם איזה יפה היא בפיג'מה (צילום: אינסטגרם kyliejenner)

למרות שחצי מהפיד שלנו מלא בתמונות מעוררות קנאה מחופשות בדובאי, הקרדשיאנס עדיין ניצחו בקרב החופשות הגדול עם חופשת הסקי שלהם באחוזה מפוארת בקולורדו לכבוד השנה החדשה. אבל תודה לאל, הן חזרו הביתה ועכשיו אפשר לחזור ולקנא באחוזות הרגילות שלהן בקלבסס, קליפורניה.

את מצעד בגדי הסקי מבתי האופנה היקרים והמובילים בעולם קיילי ג׳נר החליפה אתמול בלוק ביתי של קריגן צמוד ותחתונים עם חזיית תחרה מציצה. החופשה באספן אולי הגיעה לסיומה, אבל לפי האאוטפיט של קיילי וסטורי של אמבטיית קצף שהיא העלתה, יכול מאוד להיות שהיא החליטה להאריך את חופשת חג המולד וראש השנה האזרחית שלה, למרות שבמקרה שלה, אמבטיית קצף עם מוצרים של קיילי סקין ותמונות חדשות לאינסטגרם בפיג׳מה – הן בהחלט מטלות עבודה.

בודקת שהכל במקום הנכון (צילום: אינסטגרם kyliejenner)

בודקת שהכל במקום הנכון (צילום: אינסטגרם kyliejenner)

אין המון הפתעות בתמונות החדשות האלה. לא מפתיע אותנו שקיילי הפכה את הפיג׳מה לאחד הדברים הסקסיים שראינו אי פעם, לא מפתיע אותנו שבאחת התמונות היא מניחה את היד ב״אגביות״ על החזה שלה ובטח שלא מפתיע אותנו שהיא שוב מתהדרת בתוספות שיער ארוכות במיוחד. הדבר היחיד שמפתיע כאן הוא שקיילי בחרה בפיג׳מה שאינה מבית סקימס, המותג של אחותה קים שהיא אמורה להיות נאמנה לו ומייצר פריטים דומים להפליא לאלה שהיא לובשת בתמונה.

יכול להיות שהתחתונים עצמם דווקא כן מבית סקימס, אבל הקרדיגן בהחלט לא, אלא אם מדובר בסמפל שהיא קיבלה ועושה לו טיזינג שקט – זו לא תהיה הפעם הראשונה שזה קרה. מה שבטוח, קיילי עוררה את עניין העוקבים והעוקבות ובעיקר אחת ספציפית – הבסטי סטאסי. ניכר שסטאסי מאוד לא רגועה, והיא הגיבה לקיילי שלוש פעמים באותיות גדולות: ״את רצינית?״, ״אני רוצה לנשק אותך״ ו״עכשיו״. גם אנחנו היינו מנשקות את החברה הכי טובה שלנו אם היא הייתה נותנת לנו תלבושות תואמות לשלה של שאנל, רק אומרות.

בול כמונו בסגר השלישי (צילום: אינסטגרם kyliejenner)

בול כמונו בסגר השלישי (צילום: אינסטגרם kyliejenner)

לא מסתירה את הצלקת ברגל (צילום: אינסטגרם kyliejenner)

לא מסתירה את הצלקת ברגל (צילום: אינסטגרם kyliejenner)

השאירו תגובה