חושפת ומכסה: היילי ביבר באאוטפיט הכי לא פרקטי לחורף

פחות מיממה אחרי שחברתה קיילי הותקפה מילולית על ידי פעילים למען זכויות בעלי חיים, היילי ביבר נצפתה מטיילת במעיל עשוי מפרווה. אל העליונית המחממת והשנויה במחלוקת היא ציוותה גופיית סבא קצרצרה, שילוב לא מאוד הגיוני אבל כזה שככל הנראה יספיק לחורף של לוס אנג'לס החמימה

מאת  | ‏ 21 דצמבר 2020

חורף חם (צילום: אינסטגרם, haileybieber)

חורף חם (צילום: אינסטגרם, haileybieber)

כבר ראינו את היילי ביבר משלבת העונה בין טופ קטן למעיל מחמם בחורף המתעתע של לוס אנג'לס, ועכשיו היא עושה את זה שוב, אבל במעיל שככל הנראה עשוי פרווה אמיתית – ובתזמון לא מדהים. מלבד המעיל, שעל פי אתרים בעולם עשוי פרווה אמיתית, היילי הלכה על סטיילינג די פשוט – ג'ינס וגופייה קטנה לבנה, אולי אפילו אותה אחת איתה תפסנו אותה בחודש שעבר.

התקרית בה הייתה מעורבת קיילי התרחשה בבוורלי הילס, שם יצאה הכוכבת לסיבוב שופינג. בדרך אל מכוניתה, מוקפת כמובן באנשי ביטחון, המפגינים צעקו לעברה "את מפלצת", "תתביישי לך" ו"החיות האלה מופשטות בעודן בחיים", בעוד קיילי התעלמה מהם לחלוטין והמשיכה בשלה, כשהמאבטחים שלה הודפים את המפגינים כדי לאפשר לה להיכנס לרכב ולעזוב את המקום.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by HB (@hailsbuzzle)

קיילי נתקלה במפגינים ביום שבת בערב, והסיבוב של היילי במעיל פרווה התרחש אתמול בצהריים, פחות מיממה אחרי. היילי עצמה מעולם לא הביעה עמדה בדיון הסוער מסביב לפרוות, שנותר סוגייה אתית וחוקית בולטת בעולם האופנה.

אגב, לוס אנג'לס – עיר המגורים של שתי הכוכבות, הפכה רק בשנה שעברה לעיר הגדולה ביותר בארה"ב שהוציאה מהחוק מכירה וייצור של פרוות, וכידוע – מותגי על רבים כמו גוצ'י, מייקל קורס, ברברי וסטלה מקרטני החליטו בשנים האחרונות להפסיק לסחור בפרוות. במקרה הזה, גם אנחנו לגמרי בעד התחליף הסינתטי.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @skybluepeaches

השאירו תגובה

 

  • סטלה מקרטני מעולם לא סחרה בפרוות :)
    והמעיל של היילי נראה מפרווה לא אמיתית

    מאת: חן |‏ 21 בדצמבר 2020 | 20:31