מאורסת? הטבעת העצומה של דקוטה ג'ונסון מעוררת מחלוקת

הטבעת הירוקה בלטה בצילומי הפפראצי האחרונים, ונראה שג'ונסון עשתה הכל כדי שהצלמים לא יפספסו את הרכש החדש. אם כריס מרטין אכן הציע לשחקנית נישואים, מדובר בבחירה מאוד לא שגרתית - אבל ללא ספק כזו שמתאימה לה

מאת  | ‏ 16 דצמבר 2020

שיהיה במזל? (צילום: Kevin Winter/Getty Images)

שיהיה במזל? (צילום: Kevin Winter/Getty Images)

דקוטה ג'ונסון וכריס מרטין נוטים לשמור את הזוגיות שלהם בפרטיות יחסית, ולמרות שהשניים ביחד כבר למעלה משלוש שנים, אנחנו בקושי רואים אותם זה לצד זו באירועים או על שטיחים אדומים, ונאלצים להסתפק בתמונת פפראצי פה ושם. אבל אחרי כל כך הרבה זמן, פלוס תמיכה נלהבת ופומבית מהאקסית גווינת' פלטרו, ברור שיש כאן משהו רציני – לכן כשתמונות חדשות של דקוטה התפרסמו עם טבעת בדיוק על האצבע הנכונה, לא מפתיע שהחלו לצוץ שמועות על אירוסים.

מצד אחד, כבר ראינו כוכבות עונדות טבעת על הקמיצה השמאלית סתם ככה, מבלי שהן ירמזו על אירוסים או נישואים. מצד שני, התמונות נראות כאילו הן ממש מזמינות את הצלמים להסיק שהשניים מאורסים. דקוטה עונדת רק טבעת אחת ביד שמאל ובכל התמונות היא מחזיקה חפצים או נוגעת בפניה כך שהטבעת בולטת וברורה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Glory Magazines (@glorymagazines)

אם אכן מדובר בטבעת אירוסים, הגוון הירוק שלה הוא בהחלט לא בחירה קלאסית. יחד עם זאת, זו בחירה שמתאימה לדקוטה, שהסגנון שלה ביומיום הוא לרוב נינוח ולא נוצץ. על השטיחים האדומים היא נוטה ללבוש בעיקר גוצ'י, מותג שהאסתטיקה שלו לגמרי מסתדרת עם טבעת ירוקה.

למרות שקשה מאוד להסיר את העיניים מהטבעת ולתהות אם בני הזוג אכן בדרך לחתונה, שאר התלבושת של דקוטה בתמונות הפפראצי החדשות האלה היא ממש תמצית סטייל הקורונה. השחקנית לובשת מכנסי טרנינג ומעליהם טרנץ' שחור פרוותי – טרנד שכבר דיברנו עליו כאן, השיער שלה אסוף באגביות עם סיכה גדולה והיא נועלת ד"ר מרטינס בשיתוף פעולה עם קום דה גרסון – בדיוק הבגדים שאנחנו לובשות בימים אלה כשצריך לצאת לסידורים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by 50 shades of Jakota (@chiarajakota)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by COSAS (@cosasperu)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Dakota y Jamie (@welovedamieforever)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ILoveDakotaJohnson (@ilovedakotamjohnson)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @malefizmag

השאירו תגובה