מייגן בהופעה פומבית ראשונה מאז ההפלה

בחולצת משי סגולה ואיפור סגול תואם, הפתיעה מייגן אתמול את צופי CNN בהופעות אורח ראשונה מאז שחשפה שעברה הפלה. קשה היה לא לשים לב לדימיון בין החולצה הזו לחולצה הסגולה שלבשה הגיסה קייט ממש לא מזמן. מעניין אם זה מכוון או לא

מאת  | ‏ 14 דצמבר 2020

מייגן מרקל מפתיעה ב- CNN (צילום: אינסטגרם  megmarkle)

מייגן מרקל מפתיעה ב- CNN (צילום: אינסטגרם megmarkle)

בחודש שעבר שמה של מייגן מרקל עלה שוב לכותרות, הפעם בלי שום קשר לבית המלוכה או לקריירה ההוליוודית שלה שמתהווה מחדש. מרקל שיתפה את העולם בכך שהיא עברה הפלה טבעית במהלך הקיץ, ועוררה תחושות של הזדהות ואמפתיה מצד נשים ברחבי העולם שעברו חוויה דומה.

אתמול מייגן הפתיעה את צופי CNN בהופעת אורח, הראשונה מאז שחשפה שעברה הפלה. הדוכסית לשעבר הופיעה בקטע שהוקלט מראש בו היא משבחת את גיבורי התקופה – אלה שעוסקים בהתנדבות ועוזרים לקהילה שלהם במהלך משבר הקורונה. מרקל לא הזכירה את הטרגדיה האישית שלה, אבל ציינה ש״זו הייתה שנה מאתגרת עבור כולנו״.

מרגישה בנח מול המצלמה (צילום: מתוך CNN)

מרגישה בנח מול המצלמה (צילום: מתוך CNN)

מכיוון שמדובר בקליפ שצולם מהחזה ומעלה, קיבלנו רק הצצה לתלבושת של מייגן, ונחמד לנו לדמיין שמהמותניים ומטה היא בטרנינג ונעלי בית. מה שכן זכינו לראות על המסך היא חולצת משי עם כיווצים וצווארון קשירה, שבמקרה או שלא במקרה מזכירה מאוד את חולצת הגוצ׳י הסגולה של הגיסה קייט מידלטון – זו שהיא לבשה הפוך.

יחד עם החולצה מייגן ענדה עגילים של קת׳רין זוראידה וצמיד של קרטייה, והאיפור שלה היה מותאם לחולצה ליצירה של מראה מונוכרומטי. לא רק שהצללית והשפתון של מייגן המשיכו את הסיפור הסגול של החולצה, היא אפילו ישבה על ספסל עץ בגינה כשמאחוריה פרחים בצבע סגול. צירוף מקרים? יש לנו תחושה שממש לא.

אהבנו את פלטת הצבעים בגווני הסגול (צילום:  lovesussexler אינסטגרם)

אהבנו את פלטת הצבעים בגווני הסגול (צילום: lovesussexler אינסטגרם)

התגעגענו מייגן, תבואי יותר (צילום: מתוך CNN)

התגעגענו מייגן, תבואי יותר (צילום: מתוך CNN)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Alla Finkel (@alla_finkel)

השאירו תגובה