מחפשים מעיל לחורף? לקייט יש את המעילים המושלמים

רגע לפני חג המולד קייט מידלטון יחד עם בעלה הנסיך יצאו ללא מעט אירועים חברתיים. קייט הקפידה לארוז שלל מעילים ארוכים ויפים שלגמרי גורמים לנו לזכור את חשיבות המעילים. היא לבשה מתחת בעיקר שחור כי היא יודעת טוב מכולנו שבחורף,בסופו של דבר, מעיל זה הפריט שרואים בעיקר

מאת  | ‏ 9 דצמבר 2020

קייט בסיבוב חורף (צילום: Chris Jackson לגטי אימג'ס)

קייט בסיבוב חורף (צילום: Chris Jackson לגטי אימג'ס)

אם היינו צריכות לחלק פרסי אופנה לבנות משפחת המלוכה הבריטית, המלכה אליזבת ככל הנראה הייתה ״מלכת התיקים״ או ״מלכת התאמת הצבעים״, אבל קייט מידלטון בוודאות הייתה זוכה בתואר ״דוכסית המעילים״. ועבור מי שמחפשת השראות למעיל המושלם לרכוש העונה, לא צריך ללכת רחוק מדי ומספיק להסתכל בהיצע שארזה מידלטון לסיור שהיא נמצאת בו בימים אלה ממש יחד עם וויליאם.

וויליאם וקייט יצאו לסיור ברכבת המלכותית כדי לפגוש ולהודות לאנשים שנמצאים בחזית המלחמה בנגיף הקורונה ברחבי אנגליה, וויילס וסקוטלנד, ונראה שקייט מקפידה על כמה עקרונות חשובים – סטייל, חמימות, קיימות וחג המולד. למה קיימות? כי חלק מהמעילים שלה כבר נצפו עליה בעבר, ולמרות שמדובר במעילים יקרים מבתי אופנה גדולים, היא עושה בחוכמה שהיא לא מתחדשת במלתחת מעילים חדשה לגמרי כשהיא נוסעת לפגוש את העם.

אין יותר כריסמס מהלוק הזה (צילום: Samir Hussein לגטי אימג'ס)

אין יותר כריסמס מהלוק הזה (צילום: Samir Hussein לגטי אימג'ס)

לגבי כריסמס – מלבד גוונים של כחול שאהובים עליה כל כך, קייט בחרה לשלב גם ירוק ואדום, והוסיפה לחלק מהמעילים צעיף משובץ אדום, והתוצאה ללא ספק מעוררת תחושה של הכנה לחג האהוב על הנוצרים. עד כה, קייט לבשה ארבעה מעילים, ואם תבקשו מאיתנו לבחור את המועדף עלינו – נסרב. הם כולם מוצלחים.

הסיור התחיל עם מעיל בגוון ירוק אמרלד של אלכסנדר מקווין, שאותו קייט לבשה בינואר האחרון, ימים בהם מסכת פנים עוד לא הייתה חלק הכרחי מהלוק. מעיל נוסף שהיא כבר לבשה בעבר הוא מעיל שנתפר עבורה במיוחד מבית המעצבת קת׳רין ווקר – המעצבת החביבה על הנסיכה דיאנה. המעיל הזה הוא בצבע תכלת עז שקשה לפספס, והיא נצפתה בו בפעם הראשונה בנורווגיה ב-2018.

שבוע המעילים של קייט (צילום: Chris Jackson לגטי אימג'ס)

שבוע המעילים של קייט (צילום: Chris Jackson לגטי אימג'ס)

המעיל השלישי היה בצבע קצת פחות דומיננטי אבל מאוד שימושי – מעיל כחול כהה של המותג הבריטי Hobbs (פרט טריוויה נחמד – אחד ממייסדי המותג הוא ישראלי במקור) שקייט, ניחשתם נכון, כבר לבשה בעבר, בביקור בוויילס בפברואר האחרון. מה ששבר את רצף הכחול-ירוק היה מעיל אדום של אלכסנדר מקווין, שלו היא שידכה את אותו הצעיף המשובץ שהיא לבשה יחד עם המעיל הירוק.

מבחינת הסטיילינג, ניכר שקייט רצתה שתשומת הלב תהיה על המעילים, וגם ארזה בגדים ואביזרים שהיא ידעה שיתאימו לכל המעילים. במילים אחרות – הרבה שחור. ברוב התמונות אפשר לראות את מידלטון עם מגפיים גבוהים שחורים (של ראלף לורן), כפפות עור שחורות ותיק שחור. בסך הכל מדובר במראות שאפשר לעשות להם קופי פייסט – לא היינו משנות דבר.

איך היא אוהבת מעילים ארוכים (צילום:  Max Mumby לגטי אימג'ס)

איך היא אוהבת מעילים ארוכים (צילום: Max Mumby לגטי אימג'ס)

עם סבתוש (צילום: Max Mumby לגטי אימג'ס)

עם סבתוש (צילום: Max Mumby לגטי אימג'ס)

הלוק שהכי אהבנו (צילום: PHIL NOBLE לגטי אימג'ס)

הלוק שהכי אהבנו (צילום: PHIL NOBLE לגטי אימג'ס)

הכי פשוט והכי יפה (צילום:   Phil Noble לגטי אימג'ס)

הכי פשוט והכי יפה (צילום: Phil Noble לגטי אימג'ס)

השאירו תגובה

 

  • עם הכסף שיש לה בטח שיהיו לה המעילים המושלמים

    מאת: פאשניסטה |‏ 9 בדצמבר 2020 | 21:44
  • עם כל היופי של זה, בארצנו לא מתלבשים כך.

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 9 בדצמבר 2020 | 17:57