על הפנים: קים עפה על עצמה בשמלה צמודה עם פרינט הזוי

היינו אומרות משהו כמו "לא תאמינו מה מודפס על השמלה של קים קרדשיאן", אבל כנראה שדווקא ממש תאמינו. גם כי יצא לנו כבר להכיר קצת את האישה, וגם כי זו למעשה לא פעם ראשונה שהיא מצטרפת לפולחן האישיות של עצמה דרך המלתחה. אבל אם לה אסור, למי מותר?

מאת  | ‏ 3 דצמבר 2020
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian)

לרוב, כשאנשים עורכים פולחן אישיות לעצמם, זה נראה די מביך מהצד. אבל כשאת קים קרדשיאן והעולם כולו הוא פולחן אישיות אחד גדול עבורך – האם אפשר באמת להאשים אותך כשאת מצטרפת?

בתור מלכת הסלפי הבלתי מעורערת, זה לא בדיוק סוד שקים מתה על עצמה, אבל בצילומים שנערכו עבור קולקציית יום ההולדת של מותג האיפור שלה, KKW ביוטי, היא לקחה את האהבה העצמית לגבהים חדשים ולבשה שמלה שעליה פרינט של הפרצוף שלה עצמה. או לפחות נדמה לנו שזו שמלה, מכיוון שבתמונה אחת היא נראית כמו סדין ובתמונה אחרת ניכר שהיא הודקה לגופה של קים בסיכות כדי לגרום לה להראות כמו שמלה צמודה. בכל מקרה – מדובר בפיסת בד עם הפנים שלה בהדפס ענק.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by KIM KARDASHIAN WEST (@kimktemptation)

"אהבתי את היום הזה!", קים כתבה בפוסט שלווה בשלוש תמונות מאחורי הקלעים של הצילומים, והמשיכה לספר שכשהייתה נערה החדר שלה היה כולו בגווני סגול ולוונדר וזאת הסיבה שהיא רצתה לשחרר פלטה בגוונים סגולים לכבוד יום הולדתה ה-40. כזכור, כשקים הכריזה על קולקציית יום ההולדת היא פירסמה תמונות קמפיין, שם בין השאר קפצה מעוגת ענק בביקיני, אבל באף אחת מהן היא לא לבשה את הפנים שלה, מה שמשאיר אותנו עם התהייה – למה נגנזו התמונות האלה?

זו הפעם השנייה בחודשים האחרונים שקים לובשת את קים. בפעם הקודמת היה מדובר במתנת יום הולדת שקיבלה מהמעצב אלכסנדר וונג, שמלבד פריטים קיימים מהקולקציה שלו שלח לה גם שמלה עטורת קריסטלים עם הדפס של הגוף שלה עצמה בביקיני. עכשיו יש לה סט שלם – שמלה עם הפנים שלה ושמלה עם הגוף שלה. עכשיו רק נותר לייצר נעליים עם הדפס של כפות הרגליים שלה. קניה, אתה על זה?

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Rena (@kardashian.today)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by KKW BEAUTY (@kkwbeauty)

השאירו תגובה

 

  • אין מה לעשות עולם נותן ביטוי לתאוות ולחומריות ומתרנות

    מאת: חיה |‏ 16 בדצמבר 2020 | 00:20
  • לא משתגעת על קים קרדשיאן, לא מתחברת לאופי ולכמות הניתוחים שעברה כדי להיראות לחלוטין שונה מכפי שהיא נראתה במקור, יחד עם זאת אי אפשר להתעלם מכושר האמצאתיות שלה , או מיכולת היצירה והתחזוקה רבת השנים של מליוני עוקבים ומעריצים , לא דבר של מה בכך

    מאת: רוית |‏ 6 בדצמבר 2020 | 08:42
  • נמאס כבר מכל הנרקיסיסטים והנרקיסיסטיות שמאוהבים בעצמם ואנוכיים לסביבה. נמאס מכם! די כבר תמותו!

    מאת: אור |‏ 3 בדצמבר 2020 | 17:17