מזארה ועד גוצ'י: קייט לא הפסיקה להפציץ לוקים בסופ"ש

אם אתם שואלים אותנו קייט יצאה בימים האחרונים המון פעמים לתקשורת כדי להסיט קצת את הטירוף התקשורתי שגורמת הסדרה "הכתר". ובכן, זה הצליח לה. מז'קט של זארה, דרך המעיל של אלכסה צ'אנג ועד לחולצת "הפוסי" של גוצ'י. קייט באה לתת עבודה

מאת  | ‏ 29 נובמבר 2020

בעוד הסדרה ״הכתר״ מצליחה להטריף את הבריטיים ומוציאה שוב לפני השטח כביסה מלוכלכת שכבר שנים איש לא עסק בקיומה, קייט מידלטון לא עוצרת, ויוצאת לשלל אירועים והסחות דעת, כמו אומרת: עיניים אלי. לא חסרים עניינים בוערים, אז בואו נעזוב את העבר ונחזור לכאן ועכשיו. קייט פעלה במרחב, ובמקביל שיחררה סרטונים קצרים לרשת, ולא נתנה לעיתונות האופנה המנתחת ומאתרת את הלוקים שלה רגע של מנוחה במשך הסופ״ש כולו.

קייט שוב הוכיחה כי היא אף פעם לא זורקת או מעבירה הלאה פריטים שלבשה וחיבבה, ומיחזרה בסוף השבוע הזה לוק אחרי לוק. ראשית הופיעה על מנת להציג דו״ח מטריד בנושא תחושות קשות שמעוררת הקורונה במשפחות. את דו״ח הבדידות המטריד ושלל עצות להורים, הגישה בבלייזר לבן של זארה, בעל כפתורי זהב, לו היא נאמנה כבר מ-2016, אותו לבשה מספר פעמים מאז. במקור עלה הבלייזר 230 שקלים, ואפשר להגיד שהחזיר את ההשקעה היטב.

למופע נוסף בנושא, בוידאו, שוב הלכה קייט על בלייזר מנצח, עוד אחד שראינו כבר והתפעלנו ממנו בעבר כחלק מחליפה שלמה. מדובר בבלייזר צמר דק של מארקס אנד ספנסר בגוון מיוחד של ורוד עתיק, תחתיו, ממש כמו בפעם הקודמת, לבשה טי שירט לבנה נקייה.

מיחזור שלישי הופיע בסרטון נוסף, שעסק בגידול ילדים ובחמש השנים הראשונות והקריטיות בחייהם. הפעם הופיעה קייט בשמלה בצבע כחול עמוק ורווי, אותה לא ראינו המון זמן, ולה היסטוריה משפחתית ענפה ומעניינת. קייט לבשה את ״שמלת טרינה״ של הלייבל ריס בפעם האחרונה בשנת 2012, אבל אמא שלה קרול לבשה אותה לרויאל אסקוט שנתיים קודם לכן.

קייט תרמה לנו גם מראה חורפי למשפחה הפעילה היוצאת לקמפינג יוקרתי, עם מעיל חאקי שיצרה הפאשניסטה אלכסה צ׳אנג עבור הלייבל בארבור. המעיל, גם אותו כבר לבשה קייט בעבר, נמצא בעת הלבישה בסייל של 60 אחוזי הנחה, והזריזים הצליחו לשים עליו יד תמורת 850 שקלים בלבד, לפני שגם הוא אזל מהמלאי. בתוך הסרטון התחבא לוק קטן נוסף, בקטע בו קייט תולה פתק עם נתונים מחקריים על קיר ביתה. דווקא שם נתקלנו סוף סוף בפריט בייסיק חדש. מדובר בסוודר אדום וקלוע של גאפ, מתאים במיוחד לחג המולד, מחירו היה 86 שקלים בלבד לפני שנחטף ואזל בכל המידות.

קייט לבשה פריט אחד יוקרתי יותר, וזאת בשיחת וידאו מיוחדת, בה ענתה על שאלות מהרשת שהופנו אליה, ובעצם ניסתה להסביר לציבור מה ה׳לגסי׳ שלה, ומדוע היא מפנה את רוב תשומת לבה לנושא גידול הילדים, והילדות המוקדמת. קייט מסבירה שהיא מאמינה שכל המצוקות האישיות בבגרות, מקורן אי שם בחמש השנים הראשונות לחיים, ושאם נשים יתר דגש על התקופה הזו, כל החברה תצמח בהתאם. את הנאום המלבב הגישה בטופ הממוחזר, סגול ונשי, ממשי מבית גוצ׳י, עם ׳פוסי בו׳, קשירה תקופתית באיזור הצוואר. המחיר: 3,485 שקלים, לא עצר את הקופי-קייטס, חקייניות הוד מעלתה, שעטו עליו וכעת גם הוא סולד אאוט.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by B (@hellowindsors)

השאירו תגובה