מה אוכל אותך? בלה בחולצה הזויה שלא משאירה מקום לדמיון

למרות הקור הניו יורקי, חדיד הצטלמה בעיר כשהיא לובשת חולצה קרועה ושקפקפה, לצד מיקס משונה של פריטים: ז'קט וינטג', מכנסי חיתול, תיק של פראדה, סווטשירט ממותג קרוב לליבה ובקבוק מים של דיור. לא פשוט לתחזק לוק קז'ואלי, מסתבר

מאת  | ‏ 22 נובמבר 2020

לא קר לך? (צילום: אינסטגרם, bellahadid)

קר בחוץ (צילום: אינסטגרם, bellahadid)

רק לאחרונה היילי ביבר הראתה לנו איך אפשר להמשיך וללבוש טופים קטנטנים בחורף, והנה בלה חדיד כבר מיישמת את מראה הקרופ טופ והמעיל, אם כי בניגוד להיילי, שלבשה את הלוק בלוס אנג'לס, בלה עשתה את זה בעיר קצת יותר קרירה – ניו יורק.

בלה וקנדל ג'נר נצפו כמה פעמים ברחובות העיר השבוע, ובעוד קנדל הפגינה סטייל משובח עם כמה מהלוקים המוצלחים ביותר שלה, בלה ממשיכה להתנסות בערבוביה של פריטים שונים שלא בהכרח הולכים ביחד. הפעם היא לבשה מכנסי טרנינג וחולצה א-סימטרית שנראית כאילו היא נקרעה לאחר מפגש עם חיית בר, אבל האמת היא שמאחוריה ישנה מטרה טובה.

מה קרה לשאר החולצה? (צילום: אינסטגרם, bellahadid)

מה קרה לשאר החולצה? (צילום: אינסטגרם, bellahadid)

החולצה וגם מכנסי הטרנינג שייכים למותג "סאמי מירו וינטג'", של המשפיענית הקליפורנית סאמי מירו. למרות השם, לא מדובר בדיוק במותג וינטג' אלא בעיצובים חדשים, אבל הפריטים עצמם עשויים אך ורק מבדי וינטג' או ממיחזור של בגדי יד שנייה, כדי לייצר כמה שפחות פסולת מתוך אג'נדה של קיימות.

את מכנסי הטרנינג עם סיכת הבטחון כבר ראינו על כל האיט-גירלס שאוהבות את המותג. בלה בחרה אותן בצבע שחור, וכך עשו לפניה גם היילי ביבר, קנדל ג'נר ואחותה קיילי, שגם הצטלמה בגרסה הלבנה שלהם. בין מעריצות המותג האחרות אפשר למצוא את קים וקורטני, קאיה גרבר, דה וויקנד וסלינה גומז – ממש מעגל חברתי ספציפי ומצומצם. מדובר אגב בסט לא זול – החולצה עולה 670 שקלים והמכנסיים 950.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Outfit90s (@outfit.90s)

מכיוון שמדובר בסתיו בניו יורק, בלה הוסיפה מעל החולצה עוד שתי שכבות – סווטשירט שחור של כרום הארטס, מותג איתו היא שיתפה פעולה יותר מפעם אחת, ומעליו ז'קט וינטג' של המעצב ג'ף המילטון. את הלוק היא סגרה עם אביזרים משלל מותגים מוכרים – סניקרס של ייזי, משקפי שמש של שאנל, תיק של פראדה ואפילו בקבוק מים של דיור. השיק ההומלסי מעולם לא היה יוקרתי יותר.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Just Jared Jr. (@justjaredjr)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Outfit90s (@outfit.90s)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Bella (@bellahadid)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by James dean (@jamesdean5895)

לוק בועט (צילום: אינסטגרם, bellahadid)

לוק בועט (צילום: אינסטגרם, bellahadid)

השאירו תגובה