פורצת דרך: קיילי ג'נר בשילוב צבעים שעשה לנו כאב ראש

בשנים האחרונות אנחנו עדים לשבירה של עוד ועוד מיתוסים מתחום האופנה, כמו האיסור הישן ללבוש טייטס מחוץ לבית או לצמד סנדלים עם גרביים. אבל האם העולם מוכן לשילוב בין כתום לוורוד? אם תשאלו את קיילי, התשובה היא כן. אנחנו עדיין לא השתכנענו עד הסוף

מאת  | ‏ 17 נובמבר 2020

מתכוננת לחגים (צילום: אינסטגרם, kyliejenner)

מתכוננת לחגים (צילום: אינסטגרם, kyliejenner)

מאז שהרשתות החברתיות וכוכבות הריאליטי פרצו לחיינו ושינו לחלוטין את התהליך בו נקבעים טרנדים ו"כללים" למיניהם בעולם האופנה, אפשר לומר שאין יותר חוקים. ובכל זאת, פעם בכמה שנים עולה דיון מחודש על מה אפשר ואי אפשר ללבוש. דוגמה אחת בולטת היא שילוב הצבעים ורוד ואדום – אבל מה לגבי כתום ואדום?

את הסוגייה הזאת אפשר לבחון דרך התלבושת של המעצב לאקוון סמית' אותה לבשה קיילי ג'נר השבוע, אבל כנראה שהתשובה תהיה כמו כל דבר אחר שקשור לאופנה: הכל עניין של טעם. ואם להרחיב את הקביעה הזאת: גם מה שנשמע מכוער על הנייר, עלול להיראות לנו יפה תוך כמה שבועות אם אחת הקרדשיאנס לובשות את זה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kylie (@kyliejenner)

מי שעוקב באדיקות אחר הסטורי של קיילי (כן, אלה אנחנו) אולי זוכר את האאוטפיט הזה משם. קיילי צילמה אותו כשפתחה אריזות שונות של מתנות ומוצרי יח"צ שקיבלה, ואמרה שהיא ממש לא יכולה לחכות ללבוש אותו. והנה, הזמן הזה הגיע.

הפריטים שבחר עבורה המעצב הם חולצת משי אדומה ומכנסיים כתומים עשויים PVC, כשהמשותף לשני הבדים ומה שמאחד את המראה הוא הברק. קיילי יצאה לארוחת ערב במראה הזה וכמובן צולמה על ידי פפראצי, אבל לא שכחה גם להצטלם באחוזת הענק שלה ולהעלות את התמונות למרחב החשוב ביותר – האינסטגרם.

שילוב מסוכן (צילום: kyliejenner)

שילוב מסוכן (צילום: kyliejenner)

אין ספק שיש כאן הרבה מה לעכל, אבל לקיילי יש דבר אחד משותף עם אחיותיה – היא יודעת איך להחזיק לוק ולשכנע את העולם שהוא עובד, גם כשהוא ממש לא. ולא בטוח שדווקא שילוב הצבעים הוא מה שלא עובד כאן, אלא הווייב הכללי של הפריטים – החולצה מחויטת ונשית והמכנסיים יותר בכיוון האדג'י וביחד הם פשוט מתנגשים.

לחוד דווקא מדובר בשני פריטים לוהטים למדי, שאפשר להפריד ולהרכיב מהם לוקים הרבה יותר מוצלחים. מאחר וקיילי היא לא ממש בנאדם שממחזר פריטי לבוש, נאלץ להסתפק בדמיון שלנו.

לא ממחזרת (צילום: kyliejenner)

לא ממחזרת (צילום: kyliejenner)

השאירו תגובה

 

  • וואיי בדיוק ראיתי את התמונה באינסטגרם וחשבתי לעצמי איזה שילוב נוראי… גם של הצבעים וגם של הפריטים עצמם, הבדים האלה… פשוט לא יפה!!

    מאת: טל |‏ 17 בנובמבר 2020 | 13:23