הפתרון העוקף של ויזל לסגר על הקניונים: פופ-אפ בחנויות רחוב

ל"גלובס" נודע כי קבוצת פוקס החלה לפתוח חנויות זמניות ברחבי הארץ על מנת להמשיך ולייצר הכנסות. חנות ראשונה נפתחה בשישי האחרון בעיר בית שמש למותג פוקס, חנות נוספת לבילבונג נפתחה ברחוב דיזנגוף בת"א, וחנות שלישית, גם היא של פוקס, צפויה להיפתח ברחוב יגאל אלון ת"א

מאת  | ‏ 16 נובמבר 2020

ככל הידוע, חנות ראשונה נפתחה בשישי האחרון בעיר בית שמש למותג פוקס, חנות נוספת למותג בילבונג נפתחה היום (א') ברחוב דיזנגוף בת"א, וחנות שלישית, גם היא של המותג פוקס, צפויה להיפתח מחר (ב') ברחוב יגאל אלון ת"א.

עוד נודע, כי הרשת עתידה לפתוח בימים הקרובים להרחיב את הפריסה הזו בימים הקרובים, לחנויות פופ אפ נוספות בהן יימכרו מוצרים לנשים, גברים, ילדים ותינוקות ברחוב ובמרכזי קניות קטנים, בהתאם לתקנות הממשלה במסגרת משבר הקורונה. הפתרון הזה משתלב היטב עם מציאות של עשרות חנויות נטשות שנסגרו עקב המשבר לאחר שבעליהן החליטו לסגור אותן או נקלעו לקשיים כלכליים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Fox (@fox_israel)

ככל שימשך הסגר, גם רשתות נוספות שטוענות לאפליה באכיפה אל מול חנויות הרחוב ועסקים שכן מורשים לפעול, עשויות לנקוט בצעדים דומים. בימים האחרונים גם קבוצת הנדל"ן המניב ביג, גם פורום הקניונים, וגם התאגדות רשתות האופנה והמסחר פנו או נמצאים בתהליכי פניה לבג"ץ כדי להילחם בפער הזה.

בפוקס אמרו הערב (א') בתגובה לפניית "גלובס" כי הצעד נולד "כתוצאה מביקוש רב ולחצים של הציבור המשווע לבגדי תינוקות, ילדים ובכלל לבגדים חדשים לעונת החורף".

פוקס, כמו גם מתחרותיה בענף האופנה, מתמודדות עם סגר שני על החנויות שלהן מאז ה-18 בספטמבר. במצטבר, יחד עם הסגר שהואל באביב, מדובר על תקופה של כארבעה חודשים במהלכה החנויות בענף היו סגורות באופן מלא כתוצאה מהחלטת הממשלה על הגבלות שימנעו את התפשטות וירוס הקורונה בישראל. הקבוצה מפעילה מאות חנויות תחת כ-15 מותגים, ומעסיקה כ-8,000 עובדים.

הכתבה התפרסמה במקור באתר גלובס

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Fox (@fox_israel)

השאירו תגובה

 

  • פוקס חייבים לצאת מהאתר הלא נוח בעליל של טרמינל אקס
    בלתי נסבל בגלל זה לא קונה לילדים בינתיים

    מאת: ענת |‏ 20 בנובמבר 2020 | 10:03
  • הפיתרון הוא השקעה בקניות און ליין ובהנגשה שלהם בכדי להפחית סיכונים כלכליים הן לספק והן לצרכן, לא שום דבר אחר

    מאת: אוזי |‏ 16 בנובמבר 2020 | 11:47