לא עוצרת לרגע: אמרטה שוב חושפת ומפתיעה בלוק הריוני מושלם

בקושי עברו 48 שעות מאז שבישרה לעולם על הריונה הראשון באמצעות שער לווג, וכבר ברור שאמילי רטאייקואסקי מתכוונת לפצות מהר מאוד על השבועות שבהם שמרה על הסוד ונמנעה מלדגמן את הסטריט-סטייל המפורסם שלה. הרווח כולו שלנו

מאת  | ‏ 28 אוקטובר 2020

מתלבשת בשביל שניים (צילום:  Robert Kamau/GC Images)

מתלבשת בשביל שניים (צילום: Robert Kamau/GC Images)

עדיין לא הספקנו להתאושש מבשורת ההריון של אמילי רטאייקאוסקי ומהטקסט המרגש שהיא כתבה לווג בנושא, והיא כבר מתחילה להפציץ בלוקים מסחררים. אמרטה ידועה בסטריט-סטייל המשגע שלה, עד שאפילו הקדשנו כתבה שלמה למה שהיא לובשת לטיולים עם הכלב שלה קולומבו ברחובות ניו יורק.

למרות שיש לה בית מטריף גם בלוס אנג׳לס, נראה שניו יורק מוציאה את המיטב מרטאייקאוסקי, או שאולי זו סתם העובדה ששם היא הולכת יותר ברגל ולכן נתפסת בעדשות הפפראצי. בכל אופן, עכשיו שאמילי יצאה לרחוב באאוטפיט השני שלה מאז ההכרזה על ההריון, כבר ברור מאוד שיש כאן דפוס שלא מפתיע אותנו כלל וכלל: הדוגמנית/מעצבת/שחקנית/יזמית ובקרוב גם סופרת לגמרי נלהבת מהבייבי באמפ שלה, וממש לא מתכוונת להסתיר את הבטן מתחת לבגדים רחבים.

ידועה בסטריט-סטייל המשגע שלה (צילום:  Robert Kamau/GC Images)

ידועה בסטריט-סטייל המשגע שלה (צילום: Robert Kamau/GC Images)

אתמול היא לבשה שמלה סקסית עם מחשוף גב וצד, והיום כבר הלכה על גישה אחרת לחלוטין – תלבושת סתווית מחויטת עם שכבות שחושפות אך ורק את הבטן ההולכת ותופחת באופן אסטרטגי. גם בלי קשר להריון, מדובר במראה קלאסי מנצח: ג׳ינס, מגפיים גבוהים, חולצה לבנה מכופתרת, מעיל שימושי בגוון קאמל ועגילי חישוק זהובים. את הטוויסט ההריוני הוסיפה כשבחרה לכפתר את החלק העליון של החולצה אבל להשאיר את הכפתורים התחתונים פתוחים, כך שהבטן שלה נחשפת כשהיא מכניסה את היד לכיס באגביות (ואין לנו ספק שזה ממש לא באגביות).

אין ספק שזו רק ההתחלה, ויש לנו עוד כמה חודשים להנות מההתפתחות ההריונית של הסגנון האישי של רטאייקאוסקי, שתמיד משקיעה בפרטים הקטנים. עכשיו רק נותר לקוות שהיא תרחיב את מותג בגדי הים וההלבשה התחתונה המוצלח שלה Inamorata ותכלול בו גם בגדי הריון, כי מעניין יהיה לראות את הפרשנות שלה לבגדי ים הריוניים.

לוק מושלם עם או בלי הריון (צילום: Robert Kamau/GC Images)

לוק מושלם עם או בלי הריון (צילום: Robert Kamau/GC Images)

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Emrata Daily Updates (@emratateam) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Emrata Daily Updates (@emratateam) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Emily Ratajkowski (@emrata) on

השאירו תגובה