שוקינג: קנדל ג'נר שוב לובשת בגד ים של נטע אלחמיסטר

חודש אחרי שהפתיעה את כולנו עם בגד ים מנוקד של המותג הישראלי בננהוט, קנדל ג'נר עושה את זאת שוב. בחופשה אקזוטית לכבוד יום הולדתה של קים לבשה קנדל ביקיני מנומר מבית היוצר של נטע אלחימסטר ונועה בני

מאת  | ‏ 28 אוקטובר 2020

קנדל ג'נר לובשת בננהוט (צילום: אינטגרם kendall jenner)

קנדל ג'נר לובשת בננהוט (צילום: אינטגרם kendall jenner)

בחודש שעבר התרגשנו מאוד כשקנדל ג׳נר בחרה ללבוש שני בגדי ים מבית המותג הישראלי בננהוט שהקימו נטע אלחמיסטר ונועה בני, והנה זה קורה שוב. האמת? בסך הכל מדובר בחיבור הגיוני. בננהוט הוא מותג מלא סקס אפיל, והדבר היחיד שמפתיע אותנו הוא ששאר בנות הקרדשיאנס עדיין לא העתיקו מקנדל.

הפעם קנדל בחרה בדגם Leopard שמלא בקשירות וטבעות שהופכות את הלבישה שלו למאתגרת, אבל משתלמת. הדגם נמצא בסייל באתר המותג ועולה כרגע 472 ש״ח במקום 648 ש״ח.חדות העין והזיכרון בטח יזהו שמדובר באותו הדגם שלבשה מירב טיטה עשוש בפוסט שאינסטגרם הסירו ואז החזירו וגרר לא מעט תגובות שמנופוביות מדאיגות ואפילו איומים על חייה של הדוגמנית.

עבדה קשה עם הקשירות (צילום: אינטגרם kendall jenner)

עבדה קשה עם הקשירות (צילום: אינטגרם kendall jenner)

 לאן קנדל לבשה את הביקיני הזה? שאלה טובה. בפוסט היא כתבה שהלוקיישן סודי, ובאינסטגרם של אחותה קים אפשר לקבל עוד קצת מידע על החופשה המיסתורית הזאת. קים, שחגגה בשבוע שעבר יום הולדת 40, החליטה להפתיע את המשפחה והחברים והטיסה אותם לחגיגה מטורפת באי פרטי, לאחר שביקשה מכל המוזמנים להיות בבידוד במשך שבועיים על מנת שיוכלו לחגוג בבטחה ובלי איום נגיף הקורונה.

 קנדל כמובן לא ארזה רק ביקיני אחד, ולמרות שההתלהבות שלנו נתונה לביקיני של בננהוט, כדאי לשים לב גם לביקיני הפרחוני בגוונים העזים שלבשה, ששייך למותג Heavy Manners. נראה שהמשפחה כבר חזרה מהחופשה האקזוטית והפריבילגית, אבל יכול להיות שתמונות ממנה עוד יעלו בהמשך לחשבונות האינסטגרם שלהן, אז לכו תדעו – אולי עוד נראה את קנדל בדגמים נוספים של בננהוט.

נטע אלחמיסטר עם הדגם המדובר (צילום: אינסטגרם  neta_alchimister)

נטע אלחמיסטר עם הדגם המדובר (צילום: אינסטגרם neta_alchimister)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by BANANHOT bikinis(@bananhot) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by BANANHOT bikinis (@bananhot) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by BANANHOT bikinis (@bananhot) on

תמונה

השאירו תגובה