עם עודף ממאה שקלים: ההפתעה החדשה והמשמחת של אסוס
כמעט בלי ששמנו לב, השיקה אימפריית האונליין הבריטית לייבל חדש, נגיש ואטרקטיבי הפונה לקהל יעד ברור: אינסטגרמריות צעירות שמחפשות תרגומים מהירים לטרנדים לוהטים, באווירת "היום על קיילי, מחר עלייך"
View this post on Instagram
רק אתמול הפלגנו כאן ברטרוספקטיבה על מערכת היחסים שלנו עם אסוס, ועל כך שגם אחרי שנים ביחד הוא עדיין מצליח לחדש ולרגש אותנו – ועכשיו מסתבר שטייץ הגדלת הישבן בכלל לא היה ההפתעה הכי גדולה בקנה של אימפריית האונליין הבריטית: קבלו את As You, הקו החדש והמסקרן של הרשת.
"צפי לאופנה שהיא בדיוק כמוך", מבטיחים שם תוך שימוש בשם הלייבל הטרי: "תוססת כמוך, זוהרת כמוך, מוגזמת כמוך, חצופה כמוך". קליק אחד מבהיר בדיוק מי היא אותה "כמוך" שהטקסט מתייחס אליה: האינסטגרמרית הצעירה שלהיות "כמו" זה בדיוק מה שהיא מחפשת – כמו קיילי וקנדל, כמו היילי ואמילי, כמו האיטגירל עמוסת הסטייל, הכסף והעוקבים שכולנו קצת רוצות להיות בימים אלה.
View this post on Instagram
ניכר שאסוס, בייחוד לאחר שאיבדו לאחרונה כמה מותגים פופולריים לטובת אתרים עצמאיים, עושים כאן מהלך "פאשן נובה" – אתמול על קים, מחר עלייך. הקולקציה הראשונה של As You מורכבת מתרגומים זריזים ונגישים של כל החשודים המיידיים: פריטי הרשת של אמרטה, חצאית החוט של כריסטופר אסבר, טופ הקולר המוצלב של Withjean ושאר להיטים ויראליים של לייבלים יוקרתיים.
תמצאו שם גם טרנינגים קוליים לבידוד פוטוגני, בגדי גוף שאי אפשר להתחמק מהם בימים אלה, חולצות קרופ קטנטנות ומחשופי "תריס" נדיבים. הבד שממנו כל אלה עשויים הוא כנראה לא החומר האיכותי בעולם, אבל זה בסדר כי במילא אין שם הרבה ממנו. טווח המחירים, בהתאם, מתחיל ב-45 שקלים ואפילו לא מגיע למאה. כל הנתונים האלה מאפשרים ל-As You להתמקם בנוחות בנישה הרווחית של הרגע (קצת כמו Adika במונחי השוק המקומי), ואנחנו בהחלט מתכוונות להמשיך ולעקוב מקרוב.
View this post on Instagram
השאירו תגובה