אמא יקרה: אירינה שייק אוספת את בתה מהגן בבגד מוגזם במיוחד

בתקופת הקורונה אין הרבה תירוצים להתלבש יפה ולצאת מהבית, אז קופצים על כל הזדמנות. שייק צעדה ברחובות ניו יורק בדרכה לאסוף את הבת הקטנה מהגן, והשקיעה בחליפת ניאון ממשי, ז'קט עור ומסכה יוקרתית. פרקטי זה לא, אבל בהחלט עושה נעים בעיניים

מאת  | ‏ 20 אוקטובר 2020

מנצלת הזדמנות (צילום: Raymond Hall/GC Images)

מנצלת הזדמנות (צילום: Raymond Hall/GC Images)

בחלקים מהעולם הילדים חזרו לגנים, וההורים ב"היי" מובן מאליו. לא רק שהם זוכים לשמוע את עצמם חושבים למשך כמה שעות, אלא שיש להם פתאום גם סיבה לעשות כל מיני דברים שבעבר נדמו טריוויאליים, ובינתיים הפכו לנדירים – כמו להתלבש לסיטואציה בה נוכחים עוד בני אדם פרט לבני הבית. 

זה כנראה ההסבר לעובדה שאירינה שייק, אם צעירה וניו יורקית, יצאה לאסוף את בתה ליאה בת השלוש מהגן באאוטפיט שרובנו היינו לובשים לאירוע אקסקלוסיבי בהרבה.

מתואמות (צילום: Gotham/GC Images)

מתואמות (צילום: Gotham/GC Images)

הסופרמודל בת ה-34 פקדה את רחובות הסוהו בבגד שאין שום סיכוי להתעלם ממנו – מבחינת גזרה, צבע וגם חומר. הבחירה כללה סט תואם של טופ וחצאית בצבע ליים זוהר מבית הלייבל קאמי NYC, עשוי משי שרמוז מבריק, שמזכיר קצת את ימי הספייס גירלס העליזים. מחיר החליפה הוא 1,500 שקלים, אבל גוון הליים כבר אזל מהמלאי. מתחת לגופייה שלה נתנה איירינה הצצה לחזייה שחורה.

מעל הסט המסנוור לבשה אירינה עוד פריט ניינטיזי להפליא: בלייזר עור שחור ורך, אה-לה מטריקס. שמו של המעיל, שת"פ של "ג'יי בראנד" עם חברתה של שייק – הדוגמנית אלזה הוסק, הוא "יום הולדת", וגם הוא כבר סולד אאוט. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @irinashayk_news on

הלוק המרענן טען את הרחובות האפרוריים של העיר באנרגיה, ובחירות הסטיילינג סיפקו עוד אקסטרה כיף: משקפי סטייטמנט משולשים של "כרום הארטס", מהסוג שבלה חדיד אוהבת, ובמקום מסיכת פנים סטנדרטית, אחת ממותגת של ורסאצ'ה. את הסנדלים השטוחים היפים, שגרמו ללוק לא לצאת לגמרי מפרופורציות, אפשר למצוא ב"רפורמיישן". 

מתמונות האיחוד המרגש אפשר להבין שהחיבה לאופנה לא קפצה דור, וכשמביטים בליאה הקטנטונת, תכולת העיניים, לובשת גרביונים צהובים שתואמים למעיל, שמלה ונעלי כסף, אפשר רק לדמיין מה הולך עכשיו בביתן הנאה של השתיים בכל בוקר מחדש.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by irina (@irinashayk_regina) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by celebsquat (@celebsquat) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@kimseongjin6665) on

תמונה

השאירו תגובה