מצאנו את המעיל לחורף הקרוב: קייט מידלטון גרמה לנו להתאהב

התלבטנו איזה מעיל כדאי לקנות לחורף הקרוב, אבל אז הגיעה קייט וגרמה לנו להתאהב במעיל הקלאסי עם משבצות גינגהאם מבית מסימו דוטי הספרדי. כל הפרטים על המעיל החדש שלכם

מאת  | ‏ 7 אוקטובר 2020

קייט לבושה סוף סוף בדיוק כמו שבא לנו להתלבש (צילום: RTHUR EDWARDS לגטי אימג'ס)

קייט לבושה סוף סוף בדיוק כמו שבא לנו להתלבש (צילום: RTHUR EDWARDS לגטי אימג'ס)

מזג האויר משתנה מהר, ובבריטניה הסתיו מתקדם ואפשר כבר להתחיל להתחיל להריח את החורף. כשקייט מידלטון יצאה לבקר באוניברסיטת דרבי, כשעה וחצי נסיעה מלונדון, היא עטתה על עצמה בגדים חמים יותר, קז׳ואליים, אבל יפים ומדוייקים, ונתנה לנו משהו לצפות לו.

הביקור של מידלטון נערך על מנת שתוכל לשוחח עם סטודנטים וחברי פקולטה על השפעת הקורונה על מצבם הרגשי, וכדי להבין איזה מענה נותנת המערכת לתלמידים שהם מתמודדי נפש, והתקופה הזו קשה להם במיוחד. הדוכסית ישבה על קפה בכוסות חד פעמיות עם תלמידים ועם מנהלת ארגון בשם ׳סטודנט מיינדס׳, תפקידו להעלות מודעות ולפוגג את הסטיגמה סביב מחלות נפש בין סטודנטים.

השילוב של הסוודר עם המעיל עושה לנו חשק לחורף צילום: RTHUR EDWARDS לגטי אימג'ס)

השילוב של הסוודר עם המעיל עושה לנו חשק לחורף (צילום: RTHUR EDWARDS לגטי אימג'ס)

הגשם העיב על הצלחת הביקור, אבל לבסוף פסק והעניק לנבחרת הכדורגל-בנות של האוניברסיטה את הצ׳אנס לפגוש את קייט בריחוק חברתי סביר, ולשוחח על המצב, ועל חשיבות הפעילות הגופנית לשמירה על איזון נפשי ורגשי.

אולי זה מתוך געגוע לחורף, אבל התחושה היא שהלוק של קייט היה אחד הטובים מזה זמן רב, ואפשר לקחת ממנו המון השראה ולהתאבזר לעונה שבדרך. השוס של הלוק היה מעיל מבית היוצר של מאסימו דוטי, מצמר, בדוגמת משבצות גינגהאם, עם וייב נחמד של שרלוק הולמס. הפריט מצליח להיות תקופתי-בריטי ובזכות גזרה נקיה גם מודרני. המחיר היה 1,200 שקלים, לפני הלבישה. עכשיו הפריט, כמה צפוי, סולד אאוט אבל יש מצב בהחלט שיחזור במהרה למדפים.

סטייל לא מתאמץ וסופר מחמיא (צילום: RTHUR EDWARDS לגטי אימג'ס)

סטייל לא מתאמץ וסופר מחמיא (צילום: RTHUR EDWARDS לגטי אימג'ס)

קייט נמנעה מכובד בעזרת השילוב של המעיל עם סוודר בהיר, בצבע תכלת, מקשמיר, עם מפתח צוואר עגול ומרווח, גם הוא של מאסימו דוטי, ומחירו 610 שקלים. קייט שברה את הרכות בעזרת מכנסיים מחוייטים סופר מחמיאים בצבע שחור, עם קפל קדמי בולט, של ג׳וסף קולמן, חלק תחתון מחליפת צמר דקה של הלייבל. המכנסיים הפכו לעוד יותר מוצלחים בעזרת חגורת עור של ג׳יאנביטו רוסי, שתרמו גם את העקבים המאסיביים שהשתדכו ללוק הזה, מחירם 2,400 שקלים.

מצווארה של קייט השתלשלו האותיות הראשונות בשמות שלושת ילדיה, שרשרת אישית שכבר חשפה, מבית היוצר של הלייבל all the falling stars, והמסיכה שלה, אותה עטתה רק בהתחלה, היתה אותה אחת שכבר פגשנו, מהלייבל בו היא רוכשת בגדים לילדיה כבר שנים רבות: אמאיה קידס, ובאמת נראתה קצת לוחצת וילדותית, בפרינט פרחוני צפוף. את הביקור הזה עשתה קייט בשיער פזור ובהיר יחסית, עם חיוך מאוזן לאוזן, ועם האקססורי החשוב מכל: מטריה זמינה.

אחד הלוקים הקז'ואלים היותר יפים של הנסיכה (צילום: RTHUR EDWARDS לגטי אימג'ס)

אחד הלוקים הקז'ואלים היותר יפים של הנסיכה (צילום: RTHUR EDWARDS לגטי אימג'ס)

השאירו תגובה

 

  • האשה נראית עייפה ומוזנחת
    שיער דהוי ורידים ברגליים עור עמום גבות עבות מדי בגדים עלובים במיוחד המעיל.
    נראה שהנישואין על הפנים.

    מאת: פיכס |‏ 15 באוקטובר 2020 | 06:58
  • לפי מצב הרגליים – ממש לא נח לה…..

    מאת: אחת |‏ 14 באוקטובר 2020 | 08:25
  • מעיל מרדים. לוק מפוהק. וכתבה שרואים שתורגמה מאנגלית עם ביטויי גוגל טרנסלייט שאף אחד לא באמת משתמש בהם

    מאת: לירון |‏ 8 באוקטובר 2020 | 11:28
  • מושלמת!!! לא כמו אלו שמנפחות כל מקום אפשרי בגוף.

    מאת: נעמה |‏ 7 באוקטובר 2020 | 19:36