"קים, אנחנו מתים על התלבושת שלך, אבל זה ממש מוגזם ולא בזמן"

בזמן שהעולם נאבק בוירוס הקורונה הבלתי נגמר ובארמניה יש מלחמה, קים קרדשיאן יצאה לחופשה בחופי מאליבו והעלתה משם תמונות שלה באאוטפיט תכלת שמציג מותן לא הגיונית. הגולשים לא אהבו את הטיימינג ויצאו במתקפה

מאת  | ‏ 6 אוקטובר 2020

קים באחוזה במאליבו (צילום: אינסטגרם kimkardashian)

קים באחוזה במאליבו (צילום: אינסטגרם kimkardashian)

לקים קרדשיאן יש ה-מון כסף לרכוש בו בגדים, וגם חברים במקומות גבוהים ששולחים לה בגדים בחינם ממיטב בתי האופנה העולמיים. דווקא בגלל זה, נחמד לראות שמדי פעם היא מפרגנת למעצבים צעירים, בעיקר כשהיא טורחת לתייג אותם בפוסטים שהיא מעלה וחוסכת לנו את הצלילה למעמקי האינסטגרם כדי לפענח מהו מקור האאוטפיט.

הפעם מדובר בטופ, חצאית ושרוולים תואמים בגוון תכלת של מעצב קנדי בשם טיירל האריוט, שלמותג שלו קוראים בפשטות ״טיירל״, וכבר זכינו לראות את הבגדים שלו על איט גירל שאהובה עלינו במיוחד – איימי ג׳ולייט לאפבר. לסט שקים לובשת קוראים ״ביקיני״ ומחירו 480 ש״ח, אבל אל תטרחו למהר לאתר המעצב לרכוש אותו. באתר הצנוע תמצאו כרגע חמישה דגמים בלבד, ומערכת הלבוש של קים היא לא אחת מהם.

העלתה את התמונות וחטפה ביקורת קשה  (צילום: אינסטגרם kimkardashian)

העלתה את התמונות וחטפה ביקורת קשה (צילום: אינסטגרם kimkardashian)

לתמונות הצטלמה קים כשהיא יחפה, על הרקע המשגע של חוף הים במאליבו, שם יש לה ולקניה ווסט בית שכור, למקרה שבני המשפחה זקוקים לחופשה מהאחוזה המינימליסטית שלהם. בעוד המעצב טיירל העלה פוסט נרגש על כך שקים לובשת את בגדיו (בכל זאת, יש לו פחות מ-4000 עוקבים כרגע באינסטגרם), לעוקבים של קים היו כמה דברים פחות מחמיאים לומר – כרגיל.

התלונה הראשונה כלפיה הייתה איכות הצילום. ״זה צולם בתפוח אדמה״, כתבה אחת העוקבות, ובאמת מדובר בתמונות מטושטשות יחסית לאיכות שהורגלנו לראות בפיד של קים. אבל רוב התגובות התמקדו בכך שקים מפרסמת תמונות של עצמה נופשת בזמן שבארמניה מתחוללת מלחמה. קים היא ממוצא ארמני מצד אביה המנוח רוברט, והיא פירסמה בעבר לא מעט מידע על המתרחש במדינה, אבל הפעם העוקבים לא היו מוכנים לקבל שתיקה מצדה. ״קימי!! אנחנו אוהבים את התלבושות הלוהטות שלך, אבל עכשיו זה לא הזמן!״, כתבה אחת המגיבות. ״ארמניה נמצאת תחת מתקפה של אנשים שרוצים לחבל אותנו!! בבקשה העלי פוסטים על מה שבאמת חשוב״.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

540

 

השאירו תגובה