לא תאמינו בחיים כמה עולה הילקוט של סטורמי

סטורמי וובסט לבית משפחת קרדישאן אומנם רק בת שנתיים וחצי אבל ההורים שלה החליטו שזה הזמן להתחיל ללמוד מהבית. או במילים אחרות מדובר בעוד תירוץ מעולה לסשן צילומים. סטורמי המתוקה התחדשה בילקוט לקראת השנה החדשה רק בניגוד לשאר הילדים בעולם שלה הוא הרמס והמחיר שלו דומה למחיר של מכונית. נקווה שלא תשכח שם את הסנדוויץ' שלה

מאת  | ‏ 1 אוקטובר 2020

סטורמי והתיק הרמס  (צילום: אינסטגרם  kyliejenner)

סטורמי והתיק הרמס (צילום: אינסטגרם kyliejenner)

כשראינו את האינסטגרם של קיילי ג׳נר הבוקר, לרגע התבלבלנו. שנת 2020 הרי מלאה בהפתעות מכל מיני סוגים, אז זה לא באמת יפתיע אותנו אם נכנסנו כולנו למכונת זמן ושוגרנו לעתיד שאחרי הקורונה. מה גרם לנו להתבלבל? היום הראשון של סטורמי בביה״ס. עבורנו יום ראשון של בי״ס הוא היום הראשון של כיתה א׳, וסטורמי בת השנתיים וחצי רחוקה מאוד משם, אלא אם מדובר במחוננת קטנטנה (מה שלא יפתיע אותנו).

אבל לא בדיוק מדובר בבי״ס, אלא בגן, ומכיוון שהעולם כולו עדיין מתגונן מפני המגפה, הגן של סטורמי נמצא בחצר האחורית של ביתה והחברה שלה לכיתה היא לא אחרת מבת הדודה טרו – בתה של קלואי. אם אנחנו היינו מלבישות את הילדים שלנו ליום הראשון בגן הביתי, סביר להניח שהיינו בוחרות בטרנינג מושקע במיוחד, אולי אפילו אחד שיצא הרגע מהכביסה. אבל במקרה של ההורים קיילי ג׳נר וטראביס סקוט, מדובר בעוד תירוץ מעולה לסשן צילומים מושקע עבור הרשתות החברתיות.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

אז מה לובשת מיליארדרית בת שנתיים ליום הראשון של הלימודים? קודם כל, חולצה מסיבוב ההופעות של אבא טראביס, שנמכרת במידות של מבוגרים בלבד ולכן הוכנה עבורה במיוחד, סניקרס של נייקי מסדרת ג׳ורדן והכי חשוב – תיק גב יוקרתי מבית הרמס.

זהו כמובן לא תיק המעצבים הראשון של סטורמי, ואפילו לא ההרמס הראשון שלה. כבר ראינו אותה מסתובבת בעבר עם תיקי הרמס קטנים וגם תיקים של ז׳אקמוס, לואי ויטון, שאנל ועוד. סביר להניח שלסטורמי אין מושג מה העלות של התיק שעל גבה, ואפשר רק לקוות שהוא נמצא עליה לצורך הצילומים בלבד, ולא ליווה אותה לסדנת היצירה שקיילי תיעדה בהמשך היום. למה? כי מדובר בתיק בשווי מוערך של 42 אלף שקלים וחבל להרוס אותו עם צבעי גואש.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

40 אלף שקלים וההרמס הזה שלכם (צילום: מתוך האתר)

40 אלף שקלים וההרמס הזה שלכם (צילום: מתוך האתר)

תמונה
תמונה

 

השאירו תגובה

 

  • אני בין אם הם קנו לה את התיק בשביל להוציא לאנשים את העיניים או לשמח אותה. ניראלי שאני ילך על להוציא לאנשים את העיניים..

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 3 באוקטובר 2020 | 21:25