ברבי קורונה: קים קרדשיאן בלוק שהשאיר אותנו מבולבלים

במבט ראשון זה נראה אולי כמו טוטאל-לוק של פנדי, אבל למעשה מדובר בקולקציה חדשה-ישנה של בלמיין. הקרדשיאן מיהרה להתכסות מכף רגל עד ראש בפריטים ששלח לה חברה הטוב – המעצב אוליבייה רוסטינג, והתוצאה מדברת בעד עצמה

מאת  | ‏ 23 ספטמבר 2020

כולל כפפות ומסכה (צילום: אינסטגרם, kimkardashian)

כולל כפפות ומסכה (צילום: אינסטגרם, kimkardashian)

להיות מעצב ראשי של בית אופנה מוביל זו בין כה וכה עמדת כוח מרשימה, אבל יש מי שעושים את זה טוב יותר מאחרים, ומקפידים להתקרב מאוד לנשים הכי מפורסמות בעולם ולהפוך אותן למוזות. אלכסנדר וונג, וירג'יל אבלו וברנדון מקסוול הם כמה מהשמות שעושים את זה נכון, אבל אף אחד לא יודע לעשות את זה כמו אוליבייה רוסטינג, שעומד בראש בית האופנה בלמיין כבר קרוב לעשור.

רוסטינג נראה בעצמו כמו דוגמן – עובדה שבוודאי עזרה לו להפוך לכוכב – והוא גם יודע בדיוק מי החברות שהוא צריך סביבו. קשה לחשוב על מעצב אופנה שקרוב יותר לאחיות קרדשיאן ממנו, ולפעמים נדמה שהן ילבשו כל מה שהוא רק יבקש. זקוקים להוכחה? רק צפו בסרטון של קים נעזרת בכמה סטייליסטיות כדי לדחוס את עצמה לחליפת לטקס בעיצובו. זה נראה כמו סיוט, וקים לא הסתפקה בחליפת לטקס אחת, אלא לבשה שלוש כאלה. זו חברות אמיתית.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

אחרי חליפות לטקס הכל כבר קטן עליה, אז הפעם אוליבייה שלח לבסטי שלו משהו שהרבה יותר קל ללבוש, והיא לא בזבזה זמן. קים העלתה לסטורי שלה את החבילה שקיבלה מאוליבייה, ומהר מאוד כבר הייתה לבושה בפריטים, הצטלמה והעלתה פוסט עם הכיתוב "בלמיין ברבי". החבילה היקרה כללה טייץ עד הברך, חולצת גולף עם כתפיים מחודדות, תיק, כפפות וברוח התקופה – מסכת פנים. כל אלה שייכים לקולקציית המונוגרמה של בלמיין.

הקולקציה חדשה, אבל הפרינט דווקא ישן – מדובר במונוגרמת ה-B שעוצבה עבור בית האופנה עוד בתקופתו של פייר בלמיין ועושה קאמבק בתזמון משונה, אחרי שנראה שבתי אופנה כמו פנדי וברברי כבר גרמו לנו למצות את פרינט המונוגרמה מכל כיוון. אבל אם מישהי יכולה להחיות מחדש טרנד שנראה שכבר עומד לגסוס, כנראה שזו קים קרדשיאן, ולכן לא נתפלא אם בקרוב גם הפריטים האלה יתפסו מקום של כבוד בפיד האינסטגרם שלנו.

הפרינט עושה קאמבק (צילום: אינסטגרם, kimkardashian)

הפרינט עושה קאמבק (צילום: אינסטגרם, kimkardashian)

ככה זה כשיש חברים במקומות הנכונים (צילום: אינסטגרם, kimkardashian)

ככה זה כשיש חברים במקומות הנכונים (צילום: אינסטגרם, kimkardashian)

משלוח יוקרתי (צילום: אינסטגרם, kimkardashian)

משלוח יוקרתי (צילום: אינסטגרם, kimkardashian)

השאירו תגובה