ככה זה נראה כשמלכת ספרד מתלבשת כדי להרשים

לטיסיה מלכת ספרד הייתה בעברה מגישת חדשות סופר פופולארית שבמקרה התאהב בנסיך. עכשיו, 17 שנה אחרי שעזבה את עולם התקשורת, היא חזרה לאירוע רשמי לאחד מהעיתונים הגדולים בספרד והיא עשתה את זה כשהיא בטוטאל לוק ורוד. ברבי גירל מושלמת עם פלאשבק לג'קי קנדי

מאת  | ‏ 17 ספטמבר 2020

לטיסיה ופיליפ. סיפור אהבה מלא בסטייל (צילום: Carlos Alvarez לגטי אימג'ס)

לטיסיה ופיליפ. סיפור אהבה מלא בסטייל (צילום: Carlos Alvarez לגטי אימג'ס)

סיפור סינדרלה של מלכת ספרד התחיל בעולם התקשורת. לטיסיה היתה מין יונית לוי של הספרדים, עיתונאית וכתבת טלוויזיה אהודה וממלכתית, שבאחד מראיונותיה עם הנסיך פליפה לא הצליחה עוד לשמור על ריחוק מקצועי, ונאלצה לבחור בחירה רצינית: קריירה או אהבה ומלוכה. עכשיו, 17 שנים לאחר שעזבה את התקשורת, חוזרת לטיסיה לבקר בכור מחצבתה באירוע לציון 125 שנים לאחד מהעיתונים הגדולים בספרד. במהלך האירוע הציג העיתון פרס מיוחד להוד מלכותם, ובכך אפשר לומר שסגרה לטיסיה מעגל.

אירוע הצהריים, שהתקיים בסראגוסה, מחוץ לסניף הראשי של מערכת אל הרלדו, הצריך מסיכות, אבל לטיסיה דאגה שלמרות הסיטואציה הלא אידאלית, היא תביא איתה את הגלאם. היא אמנם מחזרה לוק, אותו לבשה כבר פעמיים בעבר, אבל פריט הסטייטמנט הצליח שוב ליצור את האפקט הרצוי: ברבי גירל מושלמת, כל אמריקנית, שעושה פלאשבקים לג׳קי קנדי.

נראת פשוט וואוו (צילום: Carlos Alvarez לגטי אימג'ס)

נראת פשוט וואוו (צילום: Carlos Alvarez לגטי אימג'ס)

הלוק, שמלת בוקלה באורך מידי בגוון בזוקה רווי של מייקל קורס, לה כפתורים שאנליים גדולים, בורוד וכסף, אובזרה גם הפעם בחגורת כסף דקה במרכז, ושוב ננעלו העקבים הגבוהים בצבע התואם המדויק, של הלייבל מגריט, שסיפק גם את הקלאץ׳, גם אותו נשאה המלכה עם האאוטפיט הזה כבר בשנת 2018.

שום דבר מהפריטים הללו אינו ניתן כעת לרכישה, ומעניין אם תמשיך לטיסיה ללבוש את האאוטפיט הזה שוב ושוב, ולהראות לנו שפרט לשיער השיבה המלכותי שלה, ומסיכת הקורונה ההכרחית (קצת חבל שלא השקיעה באחת ורודה), דבר לא משתנה אצלה. למרות אפקט הוואו של לטיסיה, מי שעשה פה את המהלך האופנתי האמיתי היה פליפה, שלחליפתו הכחולה הנאה צירף עניבה ורודה. כך נראית רומנטיקה.

הלכה על צבע שאי אפשר לפספס  (צילום: Carlos Alvarez לגטי אימג'ס)

הלכה על צבע שאי אפשר לפספס (צילום: Carlos Alvarez לגטי אימג'ס)

נזכרים בסיפור היכרות שלהם  (צילום: Carlos Alvarez לגטי אימג'ס)

נזכרים בסיפור היכרות שלהם (צילום: Carlos Alvarez לגטי אימג'ס)

הכל מדויק (צילום: Carlos Alvarez לגטי אימג'ס)

הכל מדויק (צילום: Carlos Alvarez לגטי אימג'ס)

מדלגת על העקבים בקלילות (צילום: Carlos Alvarez לגטי אימג'ס)

מדלגת על העקבים בקלילות (צילום: Carlos Alvarez לגטי אימג'ס)

כך נראית רומנטיקה (צילום: Carlos Alvarez לגטי אימג'ס)

כך נראית רומנטיקה (צילום: Carlos Alvarez לגטי אימג'ס)

השאירו תגובה

 

  • כוסית עם מזל וורוד !!!
    ומי שממורמר שיאכל תמר ….

    מאת: גל |‏ 19 בספטמבר 2020 | 16:35
  • כבר מזמן אין בין המלך למלכה אהבה…. ויש כאלו שאומרים שהם מחכים ששתי הבנות שלהם,יגדלו כדי להיפרד.

    מאת: נורית |‏ 18 בספטמבר 2020 | 13:27
  • יונית לוי ממלכתית???

    גע גע גע

    מאת: יקוב |‏ 17 בספטמבר 2020 | 23:51
  • מה הבעיה שהיא לבשה את אותו פריט פעמיים ? קודם כל זה יפה לראות שהיא מלכה ממשפחת המלוכה ואין לה בעיה למחזר כי הרי ידוע שהיא יכולה לקנות את הפריטים הכי יפים וחדשים כל הזמן ולא למחזר, אבל היא בוחרת להיות צונעה, דבר שני לכי לאפריקה ותראי מה קורה יש שם הרים של בגדים שאנשים מהמערב לא רוצים אז זורקים לשם בגלל תרבות הצריכה המטופשת, אז הגיע הזמן שאנשים יפסיקו לקנות כל היום בגדים ותלבשו את אותו בגד כמה שבא לכם.

    מאת: יורי |‏ 17 בספטמבר 2020 | 16:32