קים השיקה ליין מחטבים לנשים בהריון וחטפה על זה

קים קרדישאן השיקה ליין הלבשה תחתונה מחטבת לנשים בהיריון והותקפה על ידי המון נשים ברשת. "ליין ההריון של סקימס לא מיועד להרזות אלא לתמוך", הגיבה קים בתגובה וחברתה ההריונית כריסי טיגן מיהרה לתמוך "אני לא רוצה להיראות כאילו אני לא בהריון אבל מי שלא אוהבת, שלא תלבש"

מאת  | ‏ 14 ספטמבר 2020

ליין המטבים של סקימס (צילום: אינסטגרם SKIMS)

ליין המטבים של סקימס (צילום: אינסטגרם SKIMS)

ליין ההלבשה התחתונה המחטבת של קים קרדשיאן, סקימס, מכונה ׳סולושן וור׳, הלבשת פתרונות, אם תרצו, כשלרוב מדובר בפתרונות מהסוג שיחליק גבשושיות בגוף, מהסוג שנשים לא מתגאות בהן במיוחד. עכשיו, כשיצאה עם קולקציה חדשה ובה פתרונות לנשים בהריון, הרוחות מיד סוערות, והדיון ניצת: האם דינו של הבייבי באמפ כמו דינו של כל באמפ אחר?

 תקופת ההיריון, כפי שקים ודאי זוכרת, היא לא מהקלות מבחינה גופנית, נפח הדם מוכפל, הקרסוליים מתנפחים ולרוב נשים רוצות ללבוש בגדים כמה שיותר מאווררים וכמה שפחות מכבידים. נראה שהליין החדש של קים דווקא הולך הפוך, ומצפה אותן בשכבת בד צמודה מתחת לבגדים. עוד סיבה לתרעומת: בכך שקים מייצרת מוצר כזה, רבים מאמינים שהיא בעצם שופטת את גופה של האישה ההריונית, אומרת שהוא סובל מפגמים, ודורשת מהריוניות רבות המושפעות ממנה להפנות מבט ביקורתי לגופן שלהן, בעודו עסוק במשימה חשובה של פעם בחיים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by SKIMS (@skims) on

הרעש הרב הגיע עד קים, שכתבה תגובה והעלתה אותה לסטורי. ״לכל מי שיש לו בעיה עם הסולושן וור להריוניות, אם לא הייתם מעולם בהריון, אולי אתם לא יודעים איזה מאבק זה לסחוב את כל המשקל הזה, כמו שאני ומיליוני נשים חזקות עשינו. ליין ההריון של סקימס לא מיועד להרזות אלא לתמוך. החלק של הבטן כמעט שקוף, והחומר שלו דק בהשוואה ליתר. הוא מספק תמיכה שעוזרת עם המשקל הכבד שבתוך הבטן, ומשפיע על הגב התחתון. הלחץ שמגיע מהגרביונים עוזר להפיג כאב שנגרם מהתנפחות".

קים מציעה גם ללבוש את הפריטים לאחר הלידה, ״כדי לקבל את התמיכה והנוחות שרוב הנשים צריכות לאחר שילדו, בעיקר אם הן מחלימות מניתוח קיסרי.״ על פי קים, הליין הזה מגיע אחרי דרישה של לא פחות מעשרות אלפי הריוניות, שדרשו ליין משלהן. ״אני באופן אישי הייתי זקוקה לזה כשהייתי בהריון, ובהתחשב בפידבק החיובי הרב שאנחנו מקבלים עד כה מהריוניות מכל העולם, אני גאה לספק פתרון שיעניק נוחות ותמיכה בתקופה בה נשים הכי זקוקות לכך, בהריון ואחריו".

"לא להרזות אלא לתמוך" (צילום: אינסטגרם SKIMS)

"לא להרזות אלא לתמוך" (צילום: אינסטגרם SKIMS)

את הפמיניסטיות ההצהרה הזו של קים לא תשכנע. ג׳מילה ג׳מיל, למשל, כתבה באינסטגרם שלה פוסט העוסק בהמצאה, בו ציינה: ״הלוואי שיכולנו לנרמל את ההתמקדות במה שקורה בתוך הגוף ההריוני, ולא בחוץ. לא צריך לתקן או להסתיר את הגוף שלך, את לא צריכה להרגיש אפילו עוד יותר מסורבלת, ועוד מחסום בינך לבין הפיפי שאת צריכה כל הזמן. את צריכה לזרום על הפלא הזה ולעשות הכל כדי שיהיה לך נח ושתהיי שמחה. הריון זה מספיק קשה ויש מספיק ממה לדאוג".

אבל יש עניין בתחום החדש שפתחה, ונשים רבות מזמינות לעצמן בימים אלה פתרונות הריון בצבעי ניוד. אחת ההריוניות הכי מפורסמות של הרגע, ומשפיענית בפני עצמה היא כריסי טיגן, שעומדת לצדה של קים ברגע הזה, לובשת את הפריט שבלב המריבה, ונותנת זווית חדשה לנושא: ״הי חבר׳ה, הריונית בשר ודם פה לפניכם. רציתי לדבר קצת על מחטבים להריון. כשאת בהריון ויושבת הרבה, או נחה במיטה, כשאת לובשת תחתונים רגילים, הם פשוט נדחקים לתוך קפלים שבכלל לא ידעתי שיש לי. זה נכנס פנימה ואי אפשר לדעת בכלל שיש לי תחתונים. אני לא רוצה להיראות כאילו אני לא בהריון, או לרמות מישהו. מה הביג דיל?״ היא שואלת. ״אם אתן לא אוהבות, אל תלבשו״.

התגובות היו קשות (צילום: אינסטגרם SKIMS)

התגובות היו קשות (צילום: אינסטגרם SKIMS)

מה אתן חושבות על המטבי הריון? (צילום: אינסגרם SKIMS)

מה אתן חושבות על המטבי הריון? (צילום: אינסגרם SKIMS)

השאירו תגובה

 

  • שילכו קיבינימט, על כל דבר יש להם ביקורת

    מאת: עדן |‏ 14 בספטמבר 2020 | 18:17
  • דווקא אני חושבת שזה רעיון לא רע!
    אני עכשיו באמצע שמיני ובהחלט הייתי שמחה למשהו שיחזיק ויתמוך בבטן הכבדה והגב התחתון.
    מה גם שגם בהריון יש "צדדים" שהייתי מעדיפה להשטיח, לא בהכרח את הבטן ההריונית אלא את הבליטות בצדדים שגם לא בהריון אני מנסה לטשטש.
    תפשיקו לחפש רע בכל דבר

    מאת: הריונית עכשיו |‏ 14 בספטמבר 2020 | 15:02
  • איזה שטויות. אני רק מחפשת בהריון בגדים כאלה שתומכים זה נראה מהמם וממש נוח

    מאת: יעלי |‏ 14 בספטמבר 2020 | 15:01
  • חחח פיפי נפלתי

    מאת: כד |‏ 14 בספטמבר 2020 | 14:17
  • מאוסה ואין לה כבר מה להמציא!

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 14 בספטמבר 2020 | 14:04