עלמות חן: קים, קלואי וקורטני רותחות ונוצצות בקמפיין לבושם חדש
נכון, העונה הבאה של "משפחת קרדשיאן" תהיה גם האחרונה, וזה קצת שובר לב. אבל כפי שהוכיחו שלוש האחיות רק כמה שעות לפני שהתקבלה הבשורה, תמיד יהיו לנו את הקמפיינים המשותפים והמוגזמים לקידום המוצרים של עצמן
View this post on Instagram
שש שעות בלבד לפני שהפילה את הפצצה המטלטלת של השבוע (סליחה, עמית סגל), קים קרדשיאן עוד הספיקה לחמם ולרכך את לבנו לקראת הבשורה הקשה על כך שהעונה הבאה של "משפחת קרדשיאן" תהיה גם האחרונה. היא עשתה זאת באמצעות הנוסחה הקלאסית מכולן, זו שעליה למעשה מבוססת התורה כולה: השקת קמפיין לקידום מוצר קוסמטי חדש בכיכובן של הפרזנטוריות הנצחיות – היא עצמה ושתי אחיותיה.
הפעם מדובר בגרסה חדשה לבושם האהוב "דיימונד" מבית KKW, כשההשראה המובהקת היא אבני חן צבעוניות, או ליתר דיוק, כפי שמכונים שלושת הדגמים – "ספיר קלואי", "אזמרגד קים" ו-"רובי קורטני". בנות השילוש הקדוש לבושות, בהתאם, בלוקים חגיגיים ומרשימים של טופ וחצאית בצבעי כחול, ירוק ואדום בוהקים.
View this post on Instagram
האינטרנט מיהר לעשות את שלו, ותוך שעות בודדות כבר היה מוצף במגוון דאחקות מקוריות על התמונה, שהזכירה לגולשים שלישיות איקוניות אחרות: מבנות הפאוור-פאף דרך בנות "טוטאלי ספייס" ועד הפיות של היפהפייה הנרדמת -גרסה הולמת למדי שקים אהבה במיוחד. לנו לא נותר אלא להוסיף שבהחלט אהבנו את הבחירה העיצובית, גם של הלוקים וגם של הבשמים עצמם, ושטוב למצוא נחמה בעובדה שגם אם התכנית עצמה יורדת, הקרדשיאנס ככל הנראה ימשיכו להצטלם יחד בבגדים מוגזמים כל עוד הן נושמות.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
חבל רק שכבר אי אפשר להבדיל בינהן
מאת: נעה | 10 בספטמבר 2020 | 10:19מרוב ריטוש אין תמונה
מאת: עמי | 10 בספטמבר 2020 | 09:16אוייש קורטני הזו מעייפת..
מאת: קים | 9 בספטמבר 2020 | 17:16