מחריד: מקלון אוזניים מלוכלך ומסכות משומשות בחבילות של אסוס

בתקופה שבה ההקפדה על היגיינה בשיאה, מספר משתמשי טוויטר מדווחים על הפתעות מגעילות במיוחד בחבילות שקיבלו מהאתר הפופולרי. בין התקריות: נעליים עם סוליות שחוקות, מגבונים מלוכלכים מאיפור ובגדים קרועים ומוכתמים. לא עברנו מספיק השנה?

מאת  | ‏ 8 ספטמבר 2020
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by MORE THAN FASHION (@asos) on

למרות שזו תקופה לא פשוטה לכלכלה, על מנת להמשיך ולהניע את הגלגלים חייבות חובבות אופנה בכל העולם, מתוך חובה אזרחית עמוקה כמובן, להמשיך עסקים כרגיל. פירוש הדבר גם לגלול כמו תמיד באסוס, ולהעמיס בעגלה בגדים – בתקווה ללבוש אותם בימים קלים יותר או סתם לשאוב קצת מצב רוח טוב.

אלא שמצב הרוח נעכר כשעל פי דיווחים ב"סאן", בלא מעט מקרים מה שמגיע בתוך החבילה המצופה, במקום פריט חדש ומלא הבטחה, הוא פריט בלוי ומשומש, ואפילו מוכתם.

הכתמים כבר שם (צילום: טוויטר, laineyfla1)

הכתמים כבר שם (צילום: טוויטר, laineyfla1)

בתקופה בה אנו משתדלים כל כך לשמור על ריחוק, למעננו ולמען הזולת, המחשבה שאסוס שולחים ללקוחות מסביב לעולם פריטים משומשים ומלוכלכים מבחילה במיוחד. לקוחות רבות נשבעות שכך אכן מתרחש, שעל הבגדים שהזמינו יש שאריות בושם או כתמי דיאודורנט באזור בתי השחי, או סתם כתמים אחרים, חלקים פרומים וריחות לא נעימים.

"אתם באמת נותנים ללקוחות ללבוש ולהרוס את הבגדים ואז פשוט לשלוח אותם בחזרה, ואחר כך מעבירים אותם הלאה למסכנה הבאה בתור?!", שואלת בטווייטר אחת הקורבנות של הבעיה החדשה, שקיבלה שמלה שהבטנה שלה הייתה מוכתמת מנוזל כלשהו. אדם אחר, שהזמין סנדלים עבור זוגתו, דיווח שקיבל אותם הרוסים ומטונפים. צילום של הסוליות אישר את הטענה.

אי אפשר להתבלבל (צילום: טוויטר, HaydenPart)

אי אפשר להתבלבל (צילום: טוויטר, HaydenPart)

נראה שבתחום הנעליים הבעיה נפוצה במיוחד, או שאולי פשוט קל יותר להבחין בשימוש קודם במקרים האלה. "רואים בברור שהנעליים האלה משומשות", כתבה לקוחה על זוג שהזמינה. "הן מלאות בחול! הזמנתי סטאן סמית' חדשות במחיר מלא, והן הגיעו משומשות. מה נסגר?!".

גולשת נוספת סיפרה שהנעליים שהזמינה הגיעו מלאות בפרוות כלבים ובלי הטיקט, ועוד קורבן לטרנד מצאה בתוך קופסת הנעליים כדור צמר גפן משומש ומלוכלך, שהסירו עמו איפור. "אני נגעלת קשות", כתבה, "איך יכול להיות שההיגיינה שלכם כל כך גרועה בתקופת הקורונה?".

מקלון אוזניים משומש בתוך החבילה (צילום: טוויטר, CatSmith65356548)

מקלון אוזניים משומש בתוך החבילה (צילום: טוויטר, CatSmith65356548)

יש עוד סיפורים, הם הולכים ונערמים. אישה אחת קיבלה במתנה עם הפריט שלה גם מקל אוזניים משומש עם קצוות צהובים, ויש מי שקיבלו בכיס המעיל החדש, או סתם בתוך החבילה, מסכות קורונה חד פעמיות. ולא, לא מדובר בשירות אישי חדש של אסוס לכבוד המצב.

המגזין הבריטי טרם קיבל את תגובת החברה לתלונות, אבל יש לקוות שאסוס תשיב את אמון הציבור ותחזור לספק אסקפיזם מבורך, עם מינימום חיידקים.

 "אני נגעלת קשות" (צילום: טוויטר, laineyfla1)

"אני נגעלת קשות" (צילום: טוויטר, laineyfla1)

סטאן סמית' "חדשות" (צילום: טוויטר, mcrossan93)

סטאן סמית' "חדשות" (צילום: טוויטר, mcrossan93)

יד שנייה מפאשניסטה (צילום: טוויטר, HaydenPart)

יד שנייה מפאשניסטה (צילום: טוויטר, HaydenPart)

השאירו תגובה

 

  • חוצפה ממש מזה אמור להביע הייצי תובעת את אסוס

    מאת: אודל יעקב |‏ 8 בספטמבר 2020 | 22:51
  • פעם הייתי אומרת שזו הגזמה ואין סיכוי שזה אמיתי, לצערי הזמנתי סנדלים ( מאתר אחר) וקיבלתי אותם עם סימנים שחורים שנשארים אחריי זיעה של כפות הרגליים.
    אומנם פיצו אותי שלחו לי זוג חדש כולל מוצר נוסף לבחירה ללא עלות, אבל הייתי בהלם מוחלט!

    מאת: דר |‏ 8 בספטמבר 2020 | 15:33
  • איכססססססעעעעעע!!! אמזון או תוצרת הארץ!

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 8 בספטמבר 2020 | 14:24