ג'יי לו בשילוב המפתיע שיעשה לכן את הסתיו

משפחת לופז רודריגז בהרכב מלא הצטלמה לכבוד הלייבור דיי והם עשו את זה בשיא הסטייל. ג'יי לו לא נתנה לאף אחד לקחת ממנה את הפוקוס והלכה על לוק הורס של שמלת קיץ מרהיבה לה ציוותה זוג מגפי סטייטמנט גבוהים מעור. כי דיווה יש רק אחת במשפחה

מאת  | ‏ 8 ספטמבר 2020
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo) on

בארה״ב חגגו סופשבוע של לייבור דיי, חופשה מרוכזת שנותנת הזדמנות להתמקד במשפחה. בחסות הקורונה, רוב המשפחות לא באמת זקוקות לאקסטרה זמן איכות, אבל ג׳יילו ואיירוד הם לא הרוב, אלא חבילה נוצצת של אהבה וסטייל, ובני הזוג גרמו, כל אחד לילדיו הפרטיים, לטפס ולהציג עץ משפחתי מושלם.

ילדי משפחת לופז-רודריגז המתוקה לבשו כולם לבן. מדובר במסורת: בעבר נהוג היה שאסור ללבוש לבן לאחר יום העבודה, המסמל גם את סוף הקיץ, עד הגיעו של הקיץ הבא. ג׳יילו אוהבת מאוד את הצבע הלבן, ולא תעמוד בחוק הזה, אבל השתמשה בהזדמנות כדי לספר לנו על הטרנד החזק של הסתיו הקרוב. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by jhecky (@jhecky22) on

קודם כל, כדאי לשים לב לכך שאיש לא יגנוב את הפוקוס מהדיווה של המשפחה, חמוד ככל שיהיה. הילדים לבשו כולם בגדים פשוטים, ג׳ינס וטי שירט, או במקרה של בתו של איירוד, שמלה לבנה קלה. רק ג׳ניפר לבשה שמלת קוטור, פריט יפהפה של טורי ברץ׳, מקולקציית קיץ 2020. השמלה, מקסי טלאים, בסגנון הולי הובי, מלאת בד, בעלת מחשוף עמוק, משלבת בין רומנטיקה לבין המערב הפרוע, הסתירה תחתיה את הבשורה: השילוב עם מגפי עור כבדים, עם פלטפורמות, בגוון בורגונדי עמוק של קואץ׳.

לאחרונה אנו נתקלות בציוותים של פריטים מכל הסוגים עם מגפי סטייטמנט גבוהים מעור. קצת כמו שהיה עם נעלי הספורט הלבנות, כשעולם האופנה החליט שהגיע הזמן שהן ילכו עם הכל, ולכל מקום, משמלות קוטור ועד חליפות מחוייטות, כך קורה עכשיו עם המגפיים האלה, רק כמעט הפוך. אם הסניקרס נתנו ללוקים טאץ׳ קז׳ואלי ולא מתאמץ, המגפיים הופכים כל לוק לסקסי ורציני יותר. כדאי להקשיב לג׳יילו, ולהתחיל לשים עין על זוג המגפיים המושלם.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by TRENDUS.COM (@trendus) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Lopez's Closet (@stylejlo) on

 

 

 

השאירו תגובה