בלי איפור, בלי סיבה, בלי חשבון: קים החליטה למדוד ולשתף לוקים משוגעים

קים קרדשיאן ווסט לא באמת זקוקה לתירוצים ונימוקים בשביל להתלבש מוגזם, להצטלם ולשתף עם מאות מיליוני העוקבים שלה - אבל הפעם מדובר בסשן חגיגי, מפואר ומאולתר במיוחד שסתם נועד להרים קצת לבית האופנה שאחראי על הלוקים הכי מזוהים שלה. נשמה

מאת  | ‏ 3 ספטמבר 2020
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

בין חגיגות השנה לסקימ'ס והקליפ של קניה ווסט שדלף בו היא נראית פחות או יותר יולדת את קיילי ג'נר, על קים קרדשיאן עבר שבוע עמוס. אבל איזה שבוע לא עמוס כשאת קים קרדשיאן? כחלק מחגיגות השנה של מותג ההלבשה התחתונה המדובר, קים נתנה הצצה בסטורי שלה למדידות מוקדמות של חלק מהדגמים בשלבי הפיתוח שלהם. נראה שזה שם אותה באווירה נוסטלגית, כי היא החליטה להמשיך ולשתף בעוד תמונות ממדידות, שהפכו לפוסט הערכה למעצב המועדף עליה לאחרונה – טיירי מוגלר.

סיפור האהבה הזה התחיל כשקים הפכה לאובססיבית עם ארכיון האופנה של מעצבי העל משנות התשעים, שהוביל לתקופה בה כמעט כל מראה שלה היה מאותו העשור, עם פריטים מהארכיון של ורסצ׳ה, ז׳אן פול גוטייה ועוד. אבל מהר מאוד היא נתקעה על העיצובים הפיסוליים של מוגלר, שאף עיצב עבורה את המראה הרטוב והזכור מגאלת המטרופוליטן של 2019.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kim Kardashian Updates (@kimkardashiansnap) on

"היה לי הכבוד למדוד וללבוש כל כך הרבה מהמראות השונים שלו, אז הייתי חייבת לחלוק קצת מהקסם בתמונות האלה מהמדידות", כתבה קים בפוסט בו שיתפה ארבעה עיצובים של מוגלר ואת התמונות של ההופעות המקוריות שלהם על מסלולי תצוגות האופנה.

הראשון הוא טופ ותחתונים שחורים תואמים ומלאים בחיתוכים, כשלא לגמרי ברור אם מדובר בבגד ים או בגד של ממש. המראה השני היה שמלה א-סימטרית כסופה עם שסע גבוה ומה שנראה כמו חתיכות פלסטיק שקופות שמפוסלות באזור החזה כמו מעין קולב עליו תליה השמלה. בתמונה של השמלה ממסלול התצוגה אפשר לראות לצדה תמונה מאותה הקולקציה של שמלה שחורה שקים לבשה בשנה שעברה לטקס פרסי הביוטי של הוליווד.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kardashian Jenner Closet (@kardashjencloset) on

המראה השלישי הוא בגד גוף מטריף ושקוף עם פרינט זהב ועליו שכמייה משונה בצבע תכלת, והרביעי הוא של שמלת מחוך מפוסלת שיכול להיות שתזהו, כי קים לא רק מדדה אותה אלא לבשה אותה בשנה שעברה לפתיחת התערוכה שחגגה את פועלו של מוגלר במונטריאול.

את כל הלוקים המסחררים האלה, אגב, דגמנה כוכבת העל כששיערה אסוף ברישול ופניה נקיות מאיפור, ממש כמונו בשתיים בלילה כשאנחנו חייבות פתאום להיזכר איך שמלה מוגזמת כלשהי יושבת עלינו. עם זאת ובהמשך לזאת – הפרזנטציה המאולתרת רק מזכירה ומבהירה שכל עוד אין שטיחים אדומים ראויים בעולם הזה, חדר הארונות של הגברת קרדשיאן-ווסט הוא באמת כל מה שאנחנו צריכות.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Top model world (@modelstopworld7) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jo (@sidejoreview) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @khloekluv on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Manfred Thierry Mugler (@manfredthierrymugler) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Manfred Thierry Mugler (@manfredthierrymugler) on

השאירו תגובה

 

  • כסףףף לא קונה סטייללללללל!!!!!

    מאת: אסתי |‏ 6 בספטמבר 2020 | 11:13
  • דפורמטיבית. לא אהבתי. אגב, זו לא בר רפאלי שמדגמת את בגד הגוף ה"מטריף"?? (כל כך לא!)

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 4 בספטמבר 2020 | 18:56
  • כשדוגמנית בינלאומית לובשת את זה- וואווו מהממםם זה מושלם
    כשקים לובשת את זה- איכ, גועל נפש, כל היום רק עירומה

    מאת: החברה הצבועה |‏ 4 בספטמבר 2020 | 18:44
  • האשה הכי משעממת בעולם

    מאת: לירן |‏ 4 בספטמבר 2020 | 16:26