אופס: מייגן יצאה אל העם עם חולצת ג'ינס שנקראת "קלאסיק קייט"

הארי ומייגן עשו הפתעה לילדי בית ספר יסודי באל איי והגיעו לשתול איתם שתילים וזרעים בערוגה לזכרה של הנסיכה דיאנה. מייגן הלכה על לוק פשוט של ג'ינס, חולצת ג'ינס ונעליים שטוחות. אנחנו ממש בספק אם ידעה מראש, אבל החולצה נקראת על שם גיסתה שהיא לא מאד אוהבת

מאת  | ‏ 2 ספטמבר 2020
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Meghan Markle (@meghan_update) on

הארי ומייגן אמנם עברו מעבר לאוקיינוס, ליבשת אחרת, הרחק ממשפחת המלוכה, אבל יש דברים שאדם נושא עמו בלב. העולם ציין השבוע 23 שנים למותה הטראגי של ליידי דיאנה ספנסר, אמו של הארי וסבתו של ארצ׳י, ומייגן והארי יצאו מאחוזתם המפוארת בסנטה ברברה, לגן ובית ספר יסודי באל איי, שם שתלו לזכרה שתילים וזרעים בערוגה מיוחדת.

דיאנה אהבה מאוד טבע, וגם ילדים, ואירוע הנטיעה עם ילדי אל איי היה סמלי ומאוד ברוחה. לפני שלכלכו את הידיים קראו בני הזוג לילדים בני המזל עטויי המסיכות מספר ספרים על גינון ועל טבע, ואז מילאו כולם יחד את הערוגה החדשה בפרחים טריים, שתילים וכמות גדולה במיוחד של זרעי פרחי ׳זכריני׳. הילדים, ילדי גן, לא יודעו מראש על הביקור, ועבורם היתה זו הפתעה נחמדה, מה גם שרובם כלל לא מכירים את הנפשות הפועלות.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Meghan's Fashion (@meghansfashion) on

פרחי הזיכריני הכחולים, הפרחים האהובים על דיאנה, הפכו לתמה עבור בני הזוג, ששותלים אותם בשלל אירועים הקשורים להנצחתה, הם הופיעו גם בזר הפרחים של מייגן ביום חתונתה, ויכול מאוד להיות שכאשר בחרה את האאוטפיט שלה לאירוע, התכוונה להתכתב עם צבעם הכחול-סגול. הצבע דומה מאוד לדנים, והבחירה המאוד פשוטה של מייגן, שידעה שהיא עומדת להפשיל שרוולים ולהתלכלך, היא באותה העת גם שיא האמריקניות.

דנים על דנים זה סטייטמנט, ומייגן בחרה בחולצה בהירה של אנתרופולוג׳י, משוחררת ודקה יחסית, משעשע לגלות ששמה ׳קייט קלאסיק, ומחירה בארה״ב 300 שקלים בלבד. המכנסיים כהים וצמודים, של ג׳יי קרו, ומכונים ׳מכנסי קיסם׳. 430 שקלים מחירם. בחוכמה לא עלתה הוד מעלתה לשעבר על עקבים, והסתפקה בנעליים שטוחות של הלייבל רות׳יס, במחיר של 490 שקלים, שפיציות ועשויות מבקבוקים ממוחזרים. אין מה לומר, הכי אל איי שיש.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by What Meghan Wore (@whatmeghanwore) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ms.MeghanMarkle_forever (@ms.meghanmarkle_forever) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by هوب Hope (@iamh0pe) on

 

השאירו תגובה