נסיכה בזארה: קייט מידלטון בשמלה שעולה בסייל פחות מחמישים שקלים

אם צריך ההוכחה לכך שתואר אצולה, עילאי ככל שיהיה, לא פוגם בחדוות הקניה והחיפוש אחר מציאות שוות אז קייט מילדטון היא בדיוק ההוכחה המושלמת. נסיכת אנגליה נצפתה בשמלה של זארה שנמצאת בסייל. חייבים לציין שקייט מקפידה ללבוש לרוב מותגים בריטים מקומיים, אבל אין מה לעשות, גם לה לפעמים מתחשק לקנות שמלה מהרשת הספרדית

מאת  | ‏ 31 אוגוסט 2020
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Fanpage! (I'm a Royal Watcher) (@hangwithkate) on

קייט מידלטון היא ההוכחה הנצחית לכך שתואר אצולה, עילאי ככל שיהיה, לא פוגם בחדוות הקניה והחיפוש אחר מציאות שוות. הדוכסית והמלכה לעתיד התייצבה לפגישה חשובה בזום, במסגרתה הודיעה שבחרה מאה תמונות שיופיעו בתערוכה שהיא אוצרת, כשהיא לובשת שמלת מידי של זארה, שנמצאה בעת הלבישה בסייל בממלכה, ומחירה רק 45 שקלים.

בתחילת העונה המחיר של השמלה הירוקה, הפרחונית והאביבית, בעלת התחרה הרומנטית, עמד על 225 שקלים בבריטניה אבל בסייל המחיר ירד משמעותית. השמלה עשויה מויסקוזה, ומתהדרת בהיותה ממקורות טבעיים ומתחשבת בסביבה. גם באופנה, העניין הוא אוצרות, לבחור מתוך ההיצע העולמי העצום את הפריטים הנכונים ביותר לרגע מסויים, וקייט לרוב טובה בכך מאוד. השמלה הזו הייתה אולי קצת פשוטה וזרוקה מדי, ולא בדיוק תרמה להעצמת הגלאם המידלטוני, אבל הפגינה עממיות חד משמעית. השמלה, כמה לא מפתיע, כבר סולד אאוט.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Duchess On A Budget (@duchessonabudget19) on

יש לקוות שבתערוכה הייתה קייט מדוייקת יותר: לצד עוד חמישה שופטים נכבדים, עברה קייט על 31 אלף תמונות שהוגשו לתחרות הכלל ארצית של הנשיונל פורטרייט גלרי, ומתוכן זוקקו מאה הטובות והחזקות ביותר. הצלמת החובבת לוקחת את הפטרוניות שלה במוסד המכובד בשיא הרצינות, והמטלה שנתנה לציבור היא להציג תמונה של בריטניה ברגע ההיסטורי הנוכחי.

קייט נראתה מאוד נינוחה בזום, על אף שהבשורה שבפיה משמעותה אכזבה למעל 30 אלף איש. היא סיפרה שהתקשתה לבחור בין התמונות והודתה להמונים שלקחו חלק באתגר. ״הייתי המומה מתגובת הציבור", אמרה. ״איכות הדימויים הייתה מרהיבה, מדוייקת, והסיפורים מאחוריהם היו מרגשים באותה מידה. לכן רציתי להודות בענק לכל מי שהגיש ולקח חלק, ולשופטים האחרים. אני מעריכה את הזמן והמסירות שהפגנתם לפרוייקט. התמונות גרמו לי להיות גאה להיות בריטית". חייבים לציים שקייט מקפידה להיות מאד גאה בעם שלה וללבוש בעיקר מותגים בריטים, אבל לפעמים גם לה מותר זארה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by HRH The Duchess of Cambridge (@hrh_duchesskate) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Catherine & William (@hrhcatherinemidleton) on

השאירו תגובה