היילי ביבר מציגה לוק הגיוני לצאת לרחוב: חזייה ומגפיים

אין מה לומר להיילי ביבר יש תעוזה, כסף וגוף שמחזיק כל לוק שבא לה. הפעם ביבר הולכת על ג'ינס קצר, חזיה מסריג ובוטס ענקיים ויקרים. כן, ככה זה הכל מותר לך. מה שבטוח, לא משעמם איתה לרגע

מאת  | ‏ 27 אוגוסט 2020

מה אני אלבש היום? חזיה ומגפיים כמובן (צילום: Rachpoot לגטי אימג'ס)

מה אני אלבש היום? חזיה ומגפיים כמובן (צילום: Rachpoot לגטי אימג'ס)

היילי ביבר מצליחה ליצור לעצמה ישות אופנתית מבודלת מחברותיה הקרובות והמפורסמות, בזכות דיוק של הזרם האופנתי אליו היא שייכת. בזכות בחירות פשוטות אבל מדויקות, ומשהו שנראה כמו החלטה פנימית ללכת על הקצה, תמיד, אבל אף פעם לא להיראות מתאמצת מדי.

היילי הציגה את הדי.אן.איי האופנתי שלה במדוייק כשיצאה לרחובות בבלייזר גדול, חזייה קטנה, פריט הסטייטמנט שלה: ג׳ינס קצרצרים ופתוחים, מקופלים החוצה, ומגפיים כבדים. התיק האדום היוקרתי שאחזה בו תאם באופן מושלם את סוליות המגפיים.

רק היא יכולה ללכת ככה (צילום: Rachpoot לגטי אימג'ס)

רק היא יכולה ללכת ככה (צילום: Rachpoot לגטי אימג'ס)

העידון היוקרתי של הבלייזר האפור המשרדי הדהד בשרשראות הזהב העבות שלצווארה, והלפ-טופ האפור שלה גם הוא התאים. למרות שכביכול דבר בלוק הזה לא אמור ללכת עם השני, בטח לא ללוקיישן אחיד, ואפילו לא למזג אוויר יחיד, הקומבינציה עבדה, בגדול.

כמו היילי, כל הפריטים הגיעו מבתים טובים. הבלייזר של מגדה בוטירם, שגם באינסטגרם של הלייבל הצעת ההגשה ללבישתו היא עם חזיה, השורטס של אלכסנדר וואנג, החזיה של ז׳קמוס, התיק האדום של בלנסיאגה והמגפיים המגניבים, שברשת עפים עליהם, שייכים לבוטגה ונטה. כשהכל כל כך יוקרתי, אנו פה בעם יכולים לאמץ לעצמנו פריט אופנתי אחד ויחיד: המסיכה שבחרה בה היתה מהסוג החד פעמי, בצבע שחור. הנה משהו להתחיל ממנו.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @HaileyBieberCloset (@haileybieberclosett) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Hailey Bieber (@rarityhailey) on

 

השאירו תגובה