מה לובשים לדייט? קנדל בשמלת מיני קצרצרה בצבע ניוד

לקנדל ג'אנר יש חבר ובאופן מאד לא מפתיע הוא שחקן כדורסל. ג'אנר ודווין בוקר כבר מסתובבים כמה חודשים ביחד ועכשיו הגיע הזמן לדייט להכיר את האחות הקטנה קיילי. לדייט האינטימי הזה לבשה קנדל שמלת מיני בצבע ניוד שמזכירה את "הנייקד דרס" מסקס והעיר הגדולה. וזה מהמם כמו שזה נשמע

מאת  | ‏ 17 אוגוסט 2020

רשימת הדברים שיפתיעו אותנו אם יקרו ב-2020, בסדר עולה: ימצא חיסון לקורונה, יהיה שלום עולמי וקנדל ג׳נר תצא עם גבר שאינו שחקן כדורסל מקצועי ב-NBA. ממש כמו אחותה הגדולה קלואי, גם קנדל נוטה לבחור בכדורסלנים, וזה לא מקרי – היא מעריצה של המשחק ומצולמת לא מעט בשורה הראשונה על המגרש במהלך משחקים.

ברשימת הכדורסלנים שקנדל יצאה איתם (או שהיו שמועות די מבוססות שהיא יצאה איתם) אפשר למצוא את בן סימונס, קייל קוזמה, בלייק גריפין וג׳ורדן קלרקסון, ולמרות שלנצח נפנטז על קאמבק בינה ובין האקס הארי סטיילס, כרגע היא נמצאת בקשר די טרי עם שחקן NBA נוסף – דווין בוקר בן ה-23 מקבוצת הפניקס סאנס. כמו שאר מערכות היחסים שלה, גם על זאת קנדל הצליחה לשמור די בסוד – השניים צולמו יחד בטיול בסוף אפריל ורק לאחרונה פלירטטו בגלוי באינסטגרם, אבל נראה שהגיע הזמן להוציא את הזוגיות לאור ואפילו לפגוש את המשפחה, והשבוע קנדל יצאה לארוחת ערב עם בוקר וצירפה גם את אחותה הקטנה – קיילי ג׳נר.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Crazy (@kardashians_jenners_fam) on

אז מה לובשים לדייט נייט כשאת סופרמודל? קנדל בחרה בשמלה קטנה ומשגעת בצבע בז׳ שמזכירה מאוד את ה״נייקד דרס״ המפורסמת מ״סקס והעיר הגדולה״, וצירפה לה קרדיגן שזרקה על עצמה ברישול וגם ניסתה להשתמש באחד השרוולים שלו כדי להסתתר ממצלמות הפפראצי. היא סיימה את המראה מונוכרומטי בפלטה הגוונים הכה-קרדשיאנית הזאת עם כפכפים עם עקב בגוון ניוד, והחליטה לוותר על מסכה, כנראה מכיוון שהיא יצאה מהמסעדה ישירות לתוך רכב שחיכה לה בחוץ.

לעומת קנדל ששמרה על שיק מדויק, קיילי הופיעה לפגישה בתלבושת קצת מוזרה – מכנסיים משובצים ומעליהם מעין טוניקת סטרפלס צמודה בהדפס זהה אבל מבד שקוף, ועם שיזוף ניכר – תוצאה של חופשת יום ההולדת שלה באיי טורקס וקאיקוס. קיילי הפגינה קצת יותר יותר אחריות מאחותה וצירפה גם מסכת פנים – מהמותג סקימס של אחותה קים, כמובן.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Basketball Player (@theplayerbasketball) on

 
 
 
View this post on Instagram

#kendalljenner #instaglam #instaglammagaz

A post shared by Insta Glam (@instaglam.magaz) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kylie Jenner News (@kyliesnapchat) on

השאירו תגובה